Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Investor søges til opstart af Dk Autolakering- 125000 ,- - 150000 kun seriøse henvendelse tak.

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra hedehusene
Tilmeldt 14. Sep 08
Indlæg ialt: 35
Skrevet kl. 11:23
Hvor mange stjerner giver du? :

 Jeg søger en investor med kapital som evt. kan fungere som silent partner eller som ren udlåner til min virksomhed.

Min baggrund er jeg har været udlært autolaker i snart 8 år og har stået for bestyrelsen af mit nuværende arbejdes maler afdeling i de 4 et halvt, derfor kunne jge tænke mig at prøve kræfter med mit eget, men som tiden er nu kan det være vanskeligt at få et iværksætter lån gennem bankerne, men jeg har min tro og gåpå mod til at mit virksomhed nok skal lykkedes. Krise eller ej så kører folk stadig galt og deres biler skal stadig males.

Der er tale om en  virksomhed/værksted (indenfor vognmaler branchen) som er en både miljø godkendt og ks2000 certificeret.

Der vil være en indtægt på ca 70.0000 pr måned fra dag 1, da udlejer af dette værksted har haft en opbygget kundekreds som ville kunne videreføres til den nye ejer. Derudover har jeg selv fået opbygget en mindre kundekreds gennem min nuværende arbejdsplads af både andre autoriseret pladesmede og private folk.

Jeg forestiller os et lån på kr. 125000,- til 150000. som vil blive tilbagebetalt efter senest 12 mdr..
Der vil blive tilbagebetalt det lånte beløb + 25% oveni i beløbet som goodwill/renter/omkostinger.
Andre alternativer kan aftales, eksempelvis et mindre tilbagebetalt beløb, mod nogle % i forretningen ect..

Der ønskes kun kommentarer og henvendelser fra personer der virkelig har en interresse i at være med i dette, og som kan dokumentere den fornødne kapital.
Andre kommentarer frabedes venligst.

Kontakten skal være seriøs og indenfor en rimelig kort periode, da jeg forventer at gå igang med det samme, da dette værksted er en sjældenhed til denne leje.

Send en privat besked med kontaktoplysninger, hvis dette har interesse.

På forhånd tak.

Tilmeldt 3. Jan 11
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 11:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Mit navn er Mousa og er 39 år. Jeg er uddannet autolaker og har 20 års erfaring. Hvis du stadig ikke har fundet investor må du gerne kontakte mig på tlf.: 31 79 69 87

Tilmeldt 28. Apr 11
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 08:58
Hvor mange stjerner giver du? :

hej mousa

er du i arb. i øjeblikket?

 

vh

 

michael

 

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)