Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

15 år og aner ikke en skid !

Side 4 ud af 5 (44 indlæg)
Tilmeldt 19. Nov 08
Indlæg ialt: 103
Skrevet kl. 21:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Martin Thorborg

jeg er ikke aggresiv jeg siger bare min menning. efter have brændt inde med det i et stykke tid

alle mine inlæg her været baseret på at få fakta, viden ikke andet. men det har ofte udviklet sig til noget andet.

jeg forstår hvorfor folk vil have mere at vide, men det har ikke været det jeg kom efter.

jeg brugte bandeordne som en undertegenelse for min mening.

jeg kommer her for at blive klogere.

hilsen jesperGeeked

Fra København
Tilmeldt 15. Dec 08
Indlæg ialt: 899
Skrevet kl. 21:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jesper. 

Det kan godt være du har haft en plan for hvad det er du kommer for at få, men hvis folk derfor viser en interesse for dig og dine projekter, så er det altså ikke smart at give dem fingeren bare fordi de ikke giver dig det som du kom efter. Hvis du søger viden og fakta, så må du altså finde dig i at der kommer følgespørgsmål og en generel debat omkring dine ideer. 

-Karsten

Tilmeldt 19. Nov 08
Indlæg ialt: 103
Skrevet kl. 21:35
Hvor mange stjerner giver du? :

mikkel demib

jeg ville ikke skrive/sælge på den måde jeg skrev før.

der et svar længere oppe

jeg skriver normalt ikke på den måde.

men jeg holder ved det bandeords svar

hilsen jesper

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12289
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 21:37
Hvor mange stjerner giver du? :

jesper ????:

Martin Thorborg

jeg er ikke aggresiv jeg siger bare min menning. efter have brændt inde med det i et stykke tid

alle mine inlæg her været baseret på at få fakta, viden ikke andet. men det har ofte udviklet sig til noget andet.

jeg forstår hvorfor folk vil have mere at vide, men det har ikke været det jeg kom efter.

jeg brugte bandeordne som en undertegenelse for min mening.

jeg kommer her for at blive klogere.

hilsen jesperGeeked

Jesper, et debatforum er til debat, det er ikke blot et sted hvor man henter viden.
Derfor må man finde sig i at folk debatterer og kan man ikke overskue det, så skal man finde en anden måde at finde viden på.
Nyd at du har et sted med en masse mennesker der vil det samme som dig og som lytter til dig. Sørg for at hjælpe så mange som du kan og sug så til dig af den viden de forærer dig. Det er give and take og vil man ikke spille med på de præmisser, så er det op ad bakke.

Du skal nok blive til noget, da det tydeligvis er GO i dig. Hellere en rodeotyr der skal tøjles, end et æsel der skal sparkes :-)

Dbh Martin

Tilmeldt 19. Nov 08
Indlæg ialt: 103
Skrevet kl. 21:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Karsten

jeg ved at mine indlæg har skabt debat. og jeg holder ved de ide´re og deres funktioner.

men det har ofte været meningsmålinger og lov spørgsmål, og efterspørgsmålende har tit kørt af sporet.

Hilsen jesperGeeked

Fra Aalborg
Tilmeldt 30. Mar 09
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 21:43
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Du lyder som en lille forkælet baby. Sorry to say!

Ikke for at lyde alt for sur, men jeg synes, du skal lære at stave ordentligt, førend du lige laver en bil uden brug af brændstof og meget andet gøgl!

Tror du virkelig selv på dine ideer? Det der med ,at du har opfundet en bil der intet forbrug af brændstof har, lyder helt komisk! Prøv at læs de ting op du selv skriver, det lyder jo totalt latterligt! Du skriver ting du ikke selv ved hvad er, men ord du har læst i en bog et sted, engang.

Mit råd til dig: Jeg startede min første virksomhed som 15 årig. Jeg importerede vare fra Kina og solgte dem via nettet. Til at komme igang med det lille firma brugte jeg de penge jeg havde tjent på at være fejedreng på den lokale autoforhandler. Jeg solgte så den virksomhed og fik et par tusind ud af det, ikke noget stort. Da jeg havde solgt den lille webshop blev den næste virksomhed oprettet - igen med import af varer fra Østen. Denne gang gik det lidt bedre og da jeg blev 18 fik jeg mit første CVR nummer! Det var stort! :-) Jeg kan huske jeg engang sad til en familiefest og sagde til en tante, at jeg glædede mig til at blive 18 for så kunne jeg få et CVR nr.! NO SHIT! Alle grinede og jeg forstod først ikke hvorfor? I mit hoved var det den mest almindelig ting -  at ville have et CVR nr... Jo vist var kørekortet også rart at få! Men det der var i mit hoved var noget helt andet der galdt.. I dag er jeg 20 år og lever af at være iværksætter.

Så på med vanten knægt! Intet kommer let her i livet. Drop de der handelsskole udtryk og fancy ideer der alligevel ikke er noget hold i - du ved det jo selv!

Tilmeldt 19. Nov 08
Indlæg ialt: 103
Skrevet kl. 21:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Martin Thorborg

jeg kan godt lide rodeotyr pjecen

jeg har samenlagt brugt over 1000 timer på det foretnings mæsige aspekt i iværksætteri. Plus hjernevaskning fra min far  :)

Men jeg har ikke meget erfaring at give af, "Når man kan lukke en marmelade glas op, så er man i sandhed vis" og der en være version (handler om kvinder).

men som sagt jeg har ikke meget erhvers viden "så jeg må suge det som lotus toilet papir"

hilsen jesperGeeked      

Fra San Francisco
Tilmeldt 24. Apr 05
Indlæg ialt: 1335
Skrevet kl. 21:59
Hvor mange stjerner giver du? :

jesper ????:

men som sagt jeg har ikke meget erhvers viden "så jeg må suge det som lotus toilet papir"

i så fald suger du i den forkerte ende.

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 10. Sep 07
Indlæg ialt: 250
Skrevet kl. 22:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Lone S. Hansen:

jesper ????:

men som sagt jeg har ikke meget erhvers viden "så jeg må suge det som lotus toilet papir"

i så fald suger du i den forkerte ende.

HAHA, genialt!

Tilmeldt 19. Nov 08
Indlæg ialt: 103
Skrevet kl. 22:08
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

iværk

Ja jeg tror selv på mine ide´re . ellers ville jeg ikke være her.

let her i livet, jeg har aldrig fået noget let i livet. det har taget 2/5 år før jeg fik min aspergers diagnose og i den tid gik jeg ikke i skole. ingen kontakt til nogen. vis du vidste hvordan mit liv er så vil nok ikke sige det der.

jeg betaler selv for mit internet, computer, tøj, værelses møbler, ved hjælp af et lorte fritids job, min familie har ingen penge pågrund af krisen, mine forældre har mistet deres job, vi lever på ingen ting. min tidlige barndom var bestemt ikke sjovt, mobning, og andet værer.

det eneste jeg menner er barnligt er en på 20 menner at han har et kæmbe svar. jeg ved jeg ikke har erfaring. Gør du?

Handlesskole udtryk jeg aner ike hvad det er. jeg forklare tingende på min måde.

men at kritisere andres arbejde, det er sgu for lavt. trakisk

igen jeg retfærdiggør ikke mig selv. det her et svar til iværk? ikke noget jeg normalt ville give

men det der, det var sgu for lavt.

Side 4 ud af 5 (44 indlæg)