Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Tænk inden du vælger www-adresse!

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)
Tilmeldt 29. Dec 05
Indlæg ialt: 92
Skrevet kl. 10:35
Hvor mange stjerner giver du? :
Vi lavede på et tidspunkt et websted til fagkonsulenter og valgte ganske naturligt at lade ordet "fag" indgå i domænet. Det var først da vi fik ualmindeligt mange hits på netop den adresse, at det gik op for os at det ord har lidt andre og mere soveværelseorienterede konnotationer på engelsk .
Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12289
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 10:46
Hvor mange stjerner giver du? :
Eller da jeg hos Google Adwords købte ordet "moms" til Amino og fik en del besøg fra folk der søgte alle afarter af "moms i would like to fuck" "moms with big tits" og det der var værre ;-))))

Dbh Martin
Fra Århus
Tilmeldt 13. Apr 05
Indlæg ialt: 633
Skrevet kl. 11:51
Hvor mange stjerner giver du? :
Så er der jo Vølund der efter en fusion for år tilbage skiftede navn på nogle produkter til ASKO.

De solgte ikke ret meget i spanien, da ASKO bruges som "røvhul" på spansk
Fra Sæby
Tilmeldt 16. May 06
Indlæg ialt: 431
Skrevet kl. 16:14
Hvor mange stjerner giver du? :
HIhi... jeg må da lige være med... da jeg som ung teenager stiftede bekendskab med det kære internet (på det tidspunkt beskrives jeg vist bedst som en ung, naiv og uskyldig blondine).

Jeg skulle jo prøve at chatte (og selvfølgelig på engelsk) og da min elskede huskat hed pussi så var det jo absolut det mest nærliggende for mig at bruge et handle der mindede mig om min kat: "Pussicat"

Navnet blev dog hurtigt ændret da det var totalt overvældende med alle de sleske personer der kontaktede mig! *L*

Online markedsføring - Marketingzonen.dk

Fra Risskov
Tilmeldt 24. Jul 06
Indlæg ialt: 135
Skrevet kl. 13:55
Hvor mange stjerner giver du? :
Bag nyelandsvej på frederiksberg, er der en lille gade, for hvor der ligger en butik.

Vigtigt er det som iværksætter, at fortælle hvad man laver igennem sit firmanavn... 

På skiltet står der "Produktforretning - engros og detail" - intet andet!

 

Af mystiske grunde har jeg aldrig set butikken være åben...

Stefan Avivson

Fra Aabenraa
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 589
Fra  ABAKOMP ApS Skrevet kl. 14:09
Hvor mange stjerner giver du? :
Vi Havde en kunde for mange år siden, som hedder Bachs Vin og kage..

han ville have www.bachsvin.dk vi rådede ham til at tage www.bachs-vin.dk selvom det var lidt længere :0)

 

Hilsen 

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)