Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Webcam site :)

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 13. Apr 09
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 12:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino'er,

Jeg har længe fuldt debatten her på Amino, og nu vil jeg deltage aktivt :)

Jeg går med nogle planer om at starte mit eget cam site (erotisk) Jeg mener selv jeg har fået en god og unik ide til sitet. Jeg har INTET forstand på selv at kode, designe eller oprette hjemmesider, så jeg søger noget hjælp, evt en partner.

Jeg har noget kapital :)

J

 

Fra Odense C
Tilmeldt 15. Aug 08
Indlæg ialt: 80
Skrevet kl. 13:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jesper. :)

 

Du kan sende en beskrivelse af ideen og hvilke specifikationer hjemmesiden har ..

 

Så kan jeg komme med et prisoverslag og hvor lang tid det vil tage at lave ..

 

min mail er mikkel_bunde@hotmail.com

Ser frem til at høre fra dig

 

Mvh

 

Mikkel

Fra Klostertorvet 6, 2. tv 8000 Århus C
Tilmeldt 31. May 06
Indlæg ialt: 1541
Skrevet kl. 13:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Du må også gerne smide mig en mail med yderligere informationer på psj@taketwo.dk

Så skal jeg også vende tilbage med prisestimet og tidshorisont.

Mvh Peder

Fra Aarhus
Tilmeldt 13. Nov 08
Indlæg ialt: 1450
Fra  Hoeks.dk Skrevet kl. 13:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Send en mail med lidt nærmere kravsspecifikationer (eller blot en ganske simpel beskrivelse af, hvad du mener sit site skal kunne), så kan jeg kigge lidt på det.

Rasmus[at]hoeks.dk

Tilmeldt 21. Feb 09
Indlæg ialt: 99
Skrevet kl. 14:17
Hvor mange stjerner giver du? :

 

Hvis du laver noget i retning af www.Woome.com , bare erotisk

Så har du fat i noget.

 

Mvh Jonas

Fra København S
Tilmeldt 1. Aug 07
Indlæg ialt: 24
Skrevet kl. 01:26
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Det eneste rigtige til professionelt erotisk webcam er at benytte et gennemprøvet og 100% professionelt komplet system, som leveres inklusiv server leje, basic web sites, etableret mikro betaliingssystem (som fakturerer per minut), regnskabsystem indbygget, management af performere, webmaster betaling og så videre og så videre. Disse folk ved nemlig hvad det handler om, idet de selv driver erotiske webcam netværk af dimentioner. Tro mig, dette system findes (i USA selvfølgelig). Jeg har selv seriøse planer om at købe deres system, og jeg ved hvor man kan finde nogle af de allersmukkeste performere. Jeg mangler bare finansieringen og en partner, jeg kan stole på. Systemer kan fås fra omkring 20.000 kr og op - kun afhængig af funktionalitet mv. Dertil kommer en månedlig leje af server. Hvis du stadig er interesseret, så kontakt gerne undertegnede via numrene i signaturen eller via kontaktsiden på http://www.lovenfeldtmarketing.com Marvin
Side 1 ud af 1 (6 indlæg)