Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Affiliate salg uden landingpage

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Odense
Tilmeldt 28. Feb 09
Indlæg ialt: 109
Skrevet kl. 17:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle amino'er

Jeg har netop læst E-Bogen GoogleCash af Chris Carpenter. Jeg syntes enlig det har været en god bog og har som minimum lært en del op adwords og fundet nogle gode værktøjer til at keyword research. Når men det jeg gerne vil spørge alle jer "kloge hoveder" om er om det virkelig idag kan lade sig gøre at lave adwords kampagner uden en landingpage, så man altså direkte linker til en affiliate side. Kan det virkelig lade sig gøre idag at tjene penge på kun at lave keyword research og skrive nogle gode adwords annoncer?

Jeg er godt klar over hvis det kan lade sig gøre der alligevel er en del arbejde i det, men hvad tror i findes der nogle affiliate aftaler der er så gode, at det kan betale sig for dig at betale adwords for at få søgerne ind på din affiliate partners side? Jeg har altid mere forbundet affiliate med informations sider som for gratis trafik måde at tjene penge på selvfølgelig har de også andre muligheder. Er selve ideen bare et get-rich-quick scam tvilsomide eller kan man rent faktisk tjene penge på det hvis man gider lægge tid i det?

Tilmeldt 13. Feb 06
Indlæg ialt: 381
Skrevet kl. 17:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Tror du skal være meget påpasselig med denne metode. Uden at vide det vil jeg tro at den ligger i et gråt område af Google terms of service og der skal ikke alverden til at de beslutter sig for at bortvise nogen fra adwords og adsense.

Der findes utallige programmer og ebooks på nettet som reelt bare er varm luft uden nogen proven result. Man kan tjene rigtig mange penge på adsense og adwords men det kræver nok lidt mere end hvad han lover....desværre.

Men hvis du prøver og det virker så skriv det endelig. Kan altid lide en succeshistorie

Fra Kolding
Tilmeldt 23. Oct 05
Indlæg ialt: 900
Fra  WORDPRESSKONSULENT ApS Skrevet kl. 19:37
Hvor mange stjerner giver du? :

GoogleCash er over 5 år gammel, hvis jeg husker rigtigt. I hvert fald i sin originale udgave. Jeg prøvede det dengang (2004-ish) uden den store succes - allerede dengang var der nemlig uhyre stor konkurrence i denne "disciplin". Carpenter m.fl. taler varmt for metoden fordi de stort set var ophavsmænd til den og derfor scorede megakassen i en lang periode. I dag er den hvermandseje.. go figure. Der skal da nok være nogle der stadig tjener pænt på det, men i kraft af konkurrencen skal du forvente at man skal hoste op med langt flere adwordspenge end bogen giver udtryk for. Hvis man har risikovillig kapital til at afprøve det, er det vel et forsøg værd hvis man har tid og lyst, men altså.. det kræver netop penge, evnen til at skrive annoncer der virkelig sælger (og det synes jeg personligt er meget svært med de få antal karakterer man har til rådighed i adwords) og ikke mindst tid og tålmodighed.

Min mening er at det ikke er noget man bliver hurtigt rig af. Men hvis man investerer et fornuftigt forhold tid, penge, tålmodighed og talent kan man sikkert godt få en fin indtjening ud af det. Lidt ligesom med aktier :)

--
Uffe Fey, WordPress-konsulent på fuld tid

Fra Odense
Tilmeldt 28. Feb 09
Indlæg ialt: 109
Skrevet kl. 19:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for de gode kommentarer. Ja det er en forholdsvis gammel bog, men den er på tredje version nu, den er værfald ikke helt outdated. Har som sagt også som hovedformål læst bogen for at finde ud af hvordan man finder gode affiliate tilbud og hvordan man laver gode adwords annoncer. Og vil prøve at leje lidt med i ideen om affiliate salg uden landing pages. Heldigvis har man jo rigtig gode muligheder for at begrænse potentielle tab når det drejer sig om adwords. Men har nu ikke regnet med at blive rig på 5 minutter på den.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)