Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Vagtplan til handicappet

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Odense
Tilmeldt 19. Apr 08
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 14:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle

Jeg ved ikke om det er det rigtige sted at bede om hjælp, men nu gør jeg et forsøg.

Jeg er en ung mand der inden for kort tid vil modtage noget der hedder Borgestyret Personlig Hjælper rdning - dette bevirker at jeg som borger / bruger skal planlægge en arbejdsdag for mine hjælpere som kommer til at arbejde under mig. Det jeg får brug for er et stykke værktøj som jeg enten kan have liggende på mit webhotel eller på min computer som så kan printes ud, men den store fordel ville være et stykke software der kan ligge på mit webhotel, mit webhotel understøtter PHP (Gigahost).

De vagter der skal besættes kommer til at ligge således 8, 12 og 16 timer og det er for alle ugens 7 dage á 24 timer dvs. 168 timer der skal besættes, den skal kunne håndtere sygdom og ferie. Løn udbetaling er ikke noget jeg kommer til at sidde med (heldigvis). Jeg skal blot indsende mine ansattes arbejdessedler. Og så klare min kommune resten.

Er der nogle af jer aminoer der kender til sådan et stykke værktøj?

Tilmeldt 12. Feb 09
Indlæg ialt: 33
Skrevet kl. 22:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Sharky

Vagtplanlægning, prøv www.plansmarter.com - det kan vist både klare arbejdstimer exporteret til et excel ark, medarbejderne kan lægge deres ferie ind mv. Jeg bruger det ikke selv, men har på et tidspunkt oprettet en gratis prøveversion, og det virkede rigtig smart.

Held og lykke

Thomas

Fra Klostertorvet 6, 2. tv 8000 Århus C
Tilmeldt 31. May 06
Indlæg ialt: 1541
Skrevet kl. 14:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi har for ganske kort tid siden udviklet en løsning som har lidt de samme specifikationer som det du efterspørger.

Hvis du skriver til psj@taketwo.dk med lidt flere detaljer om hvad du skal bruge, kan jeg sende et estimat tilbage på en modificering af vores system.

Alternativt kan du smide din mail adresse og så kan jeg sende produktspecifikationen tilbage på det system vi har udviklet.

Mvh Peder

Fra København
Tilmeldt 30. May 06
Indlæg ialt: 992
Fra  Firmafon Skrevet kl. 14:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Ellers er der også www.deltaplan.dk

Fra Regstup
Tilmeldt 28. May 09
Indlæg ialt: 23
Skrevet kl. 14:31
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Fredericia
Tilmeldt 15. Jan 10
Indlæg ialt: 35
Skrevet kl. 10:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Dit indlæg er lidt 9 mdr gammelt, men har ikke nogle svar, så jeg vil alligevel give et bud.

Hvad med at bruge Google Kalender?

Du opretter en kalender kun til vagtplanen og booker den ud med dine hjælpere. Den kan naturligvis ikke tælle timer for dig automatisk, men er rimelig simpel og gratis tilgængelig. Og dine hjælpere kan abbonnere på den i deres kalender og på den måde se, hvornår de skal på vagt.

Hvis det skal være lidt mere avanceret kan hver af dine hjælpere oprette hver deres 'vagtkalender' som du så abbonnerer på. De skal så dele den med dig og give dig rettigheder til at ændre i den. Det har så den fordel for dig, at du får forskellige farver for de forskellige hjælpere i din udgave og kan lettere tælle/balancere timer. Og dine hjælpere kan nøjes med at have deres vagter som en del af deres kalender.

Jan

Jan Rasmussen - Vores Familie Web Site:  www.kaddu.dk

Fra Fredericia
Tilmeldt 15. Jan 10
Indlæg ialt: 35
Skrevet kl. 10:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Jan Oscar Holbo Rasmussen:

Dit indlæg er lidt 9 mdr gammelt, men har ikke nogle svar, så jeg vil alligevel give et bud.

Undskyld! Af en eller anden grund så jeg ikke de andre indlæg. Undskyld!

Jan

Jan Rasmussen - Vores Familie Web Site:  www.kaddu.dk

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)