Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Brænder efter et domæne..

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 3. Jan 06
Indlæg ialt: 240
Skrevet kl. 00:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Der findes et domæne som passer til et af mine lommeprojekter. Det site der ligger på domænet er senest opdateret 2005. På Netnationen kan jeg se, at domænet er udløbet for nyligt. (betyder det at ejer har modtaget regningen, og måske forlænger?.. eller er vi forbi hans frist)

Hvornår i processen kommer dagen hvor jeg kan erhverve mig det?

Hvordan ved jeg den dag er oprindet?

Kan jeg reservere inden?

på forhånd tak

 

Fra Sjælland
Tilmeldt 3. Oct 08
Indlæg ialt: 1462
Skrevet kl. 00:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis det er udløbet vil jeg mene at det er ledigt, du kan evt. prøve at købe det og se om det giver pote.

Mvh. Rune Gjersvik.

Tilføj mig på Twitter

Tilmeldt 14. Sep 08
Indlæg ialt: 166
Skrevet kl. 00:22
Hvor mange stjerner giver du? :

kontakt dkhosmaster.dk de kan fortælle dig hvad der sker med det (: 

Fra Hillerød
Tilmeldt 10. Nov 07
Indlæg ialt: 2846
Skrevet kl. 00:23
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Du kan følge med hos DK-hostmaster her.

Hos DK-hostmaster kan du også blive skrevet på venteliste, så du står forrest i køen, hvis domænet ikke bliver forlænget.

Fra København
Tilmeldt 9. Aug 08
Indlæg ialt: 786
Skrevet kl. 09:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Du kan evt. bruge .com eller et andet TLD.

Mvh
Brian Jørgensen

Leverandør af: CMS, websites, IT support, grafisk design, foto, billedbehandling mv. Se: www.ComputerLab.dk

Tilmeldt 16. Mar 08
Indlæg ialt: 136
Skrevet kl. 10:29
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Betalingsfristen for et domæne er altid 14 dage efter domænets udløb. Dvs. hvis domænet er registreret indtil 31. marts, er betalingsfristen 14. april.

Er regningen ikke betalt til denne dato, bliver domænet suspenderet den efterfølgende dag. Når domænet er suspenderet kan man ikke længere tilgå hjemmesiden. Hvis ejeren har overset regningen fra DK Hostmaster, opdager han den hvertfald nu! Ejeren kan stadigvæk genoprette domænet mod et gebyr på 125 kr.

Når domænet har været suspenderet i 3 måneder, bliver det slettet, og kan registreres af hvem som helst. Du kan altså tidligst registrere domænet fra den 15. juli i ovenstående eksempel.

Du kan vælge at skrive dig på DK-Hostmasters venteliste. Det koster et årligt gebyr på 60 kr + moms per domæne. Hvis du gør dette, vil du have førsteret til at registrere domænet hvis det bliver slettet. Stadigvæk tidligst 15. juli.

Mere info: http://www.dk-hostmaster.dk/index.php?id=66

Tilmeldt 3. Jan 06
Indlæg ialt: 240
Skrevet kl. 15:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak til dream - jeg er hermed nr. 1 på venteliste... Bliver domænet fornyet endu et år, så udløber min reservation lige inden det bliver ledigt næste år.. og så fristes jeg nok til at forlænge... undrer om jeg mon lige har kastet mig ud i en lifetime 75,- pro anno.. :)

worth a try.

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)