Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Shipping Mark?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi er ved at importere fra Kina. Producenten vil gerne stå for shipping og har spurgt om vores "shipping mark" og "main mark". Jeg har på nettet fundet en beskrivelse af shipping mark som "Diamond shaped with the company's name or the consignees name on it". Vores firma hedder Attract ApS, vil det virke bare at skrive det? Det giver dem vel ikke meget hjælp på en båd udfor Kina? Hele den forklaring jeg har fundet er nedenfor, nu håber jeg nogen kan hjælpe mig konkret til hvad jeg skal svare vores producent.

"Shipping Mark is a mark to identify the goods or cargoes. So that goods can be identified easily and faster. The shipping mark is one of the important description on the Bill of Lading, Invoice and Packing list. It usaually is a Diamond shaped with the company's name or the consignees name on it."

Fra Sønderborg
Tilmeldt 28. Jun 07
Indlæg ialt: 902
Skrevet kl. 19:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Det de spørger om er den mærkning de skal lave på de varer/emballage de sender til dig 

Attract ApS - DK 2000 København- Denmark, eller hvad postno. og by du no måtte have.... nogen  skriver også TLF. på...

//

 

 

 

 

Success is a journey, not a destination. The doing is often more important than the outcome.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Perfekt tusind tak. Jeg har spekuleret på hvad der normalt sker med pakkerne når de når Københavns Havn. Vil vi blive ringet op eller hvordan bliver vi kontaktet?

Fra København
Tilmeldt 30. Jul 07
Indlæg ialt: 2196
Skrevet kl. 21:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu har jeg eksporteret i mange år, og har aldrig hørt om førnævnte "diamond shape"

Men det er nok simpelt nok - en godsmærkning som f.eks. et A4 ark med påtrykt modtager på siden af en palle.

Med hensyn til modtagelsen i DK, så bliver du kontaktet, såfremt du har angivet tlf-nummer. Ellers får du besked per brev om hvornår det er klareret og kan afhentes. (Har dog aldrig selv modtaget noget i Kbh, men kun stået som afsender til alverdens lande - så hvis nogen har anden info, så kom endelig med den)

Med venlig hilsen

Flemming

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)