Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Revisor med kendskab til engros handel med maskiner søges!!

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 5. Mar 06
Indlæg ialt: 2077
Skrevet kl. 15:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg søger en revisor, der har kendskab til ovenstående.

Jeg har haft 3 forskellige, men samarbejdet har ikke været optimalt. Jeg er blevet lovet overblik hvert kvartal, fra den sidste, men modtager intet. Kun telefonisk besked, men ingen tal. Branchen skifter jo meget i tiden, men lige nu oplever vi stigende aktivitet.

Har du kendskab til ovenstående og evt. fra Midtjylland, hører jeg gerne fra dig.

 

 

Fra Taastrup
Tilmeldt 16. May 08
Indlæg ialt: 266
Skrevet kl. 15:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Jeg ved at du søger en revisor fra det midtjyske, men hvis ikke det geografiske er det vigtigste vil jeg gerne give dig et tilbud.

Hvis dette har interesse er du velkommen til at kontakte mig.

Med venlig hilsen

Morten Kertész

KS Regnskab ApS

www.ksrevision.dk

Fra Farum
Tilmeldt 19. Jan 06
Indlæg ialt: 5951
Skrevet kl. 21:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er vel ikke et must at den pågældende har kendskab til engros handel med maskiner. Det afgørende må i bund og grund være om "det spiller". Et eller andet kunne tyde på at du måske bare har truffet nogle valg der har vist sig at være forkerte. Om det så skyldes at du har "købt for billigt" kan man kun gætte på.

Skattekonsulenterne.dk Rådgivning til revisorer og advokater   Bent Zimmermann

 

Fra Helsingør
Tilmeldt 26. Feb 08
Indlæg ialt: 620
Skrevet kl. 21:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Pythonrap:

Jeg søger en revisor, der har kendskab til ovenstående.

Jeg har haft 3 forskellige, men samarbejdet har ikke været optimalt. Jeg er blevet lovet overblik hvert kvartal, fra den sidste, men modtager intet. Kun telefonisk besked, men ingen tal. Branchen skifter jo meget i tiden, men lige nu oplever vi stigende aktivitet.

Har du kendskab til ovenstående og evt. fra Midtjylland, hører jeg gerne fra dig.

 

 

Det virker lidt underligt du har slidt 3 revisorer op. Tror det ville være en god ide, at du tog en forventingsliste med til den nye revisor.

Således i kan starte et samarbejde på den rigtige måde. Det er vigtig man har et godt forhold til revisor. Det er forretningsforhold,

der varer i rigtig mange år og bygge på gensidig tillid. Det er vigtig, at revisor er med på sidelinie og sørger, at være med at virksomheden

får størst muligt værditilvækst med de muligheder der nu er.

Det er også vigtigt, at der altid er en god tone mellem revisor og klient. Så når noget går galt og det gør der en gang i mellem.

Ja, så takler man det sammen. Idea

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)