Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Spørgsmål omkring ehandels mærket

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Horsens
Tilmeldt 19. Apr 08
Indlæg ialt: 24
Skrevet kl. 20:56
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Hej Med Jer

Vi er netop færdig med www.tvbord.dk som har Danmarks største udvalg af tvborde.. og til det havde vi tænkt at få ehandelsmærket i forbindelse med online handelen. Men kan se at det koster kassen.. hvad er jeres holdning til om siden skal have et ehandelsmærke? Er lidt træt af at kaste penge efter en penge magnet :-)

Mvh Jan

Fra Frederikshavn
Tilmeldt 20. Jun 07
Indlæg ialt: 430
Fra  BIZON Skrevet kl. 20:59
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Kolding
Tilmeldt 20. Jan 08
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 21:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jan,

Prøv og søg efter "e-mærke" i Aminos arkiver - der har tidligere været skrevet meget om e-mærket.

Min personlige holdning er, at du skal lade vær med at få mærket, da jeg mener folk nok skal købe fra din butik hvis din side ellers ser prof. nok ud.

Vh Henrik

Fra Horsens
Tilmeldt 19. Apr 08
Indlæg ialt: 24
Skrevet kl. 21:10
Hvor mange stjerner giver du? :

tak for linket og det hurtige svar! Super godt.. og ja debatten og holdningerne er meget forskellige! Den webshop vi sælger fra er skam 110 % seriøs men vi kunne komme i tvivl om folk ville betale 6000,- på shoppen uden dette mærke?

Vi mener at når vi modtager kreditkort.. har kunderne jo mulighed for at trække pengene tilbage hvis de ikke efter bestillingen vil have det alligevel?

Anyway tak for linket

Fra Kolding
Tilmeldt 20. Jan 08
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 21:19
Hvor mange stjerner giver du? :

E-mærket kører efter, at jo flere medarbejdere der er, jo dyrere er det at have e-mærket. Hvis det kun er dig der er med i firmaet, så er det ikke så dyrt, og så kan det måske være godt nok med et e-mærke. Men i kan prøve med en periode med og uden og se om det gør nogen forskel.

Én ting er sikker - jeg synes ikke, at din webshop er 110% seriøs, når du vælger at have bannerreklamer derinde (sorry)  :)

Fra Horsens
Tilmeldt 19. Apr 08
Indlæg ialt: 24
Skrevet kl. 21:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Henrik

Fair nok! Ja jeg valgte at starte ud med en banner reklame da websiden er konens ;.) og den kørte godt indtil krisen kom.. så nu må vi se om den skal fjernes igen.. tak for din mening!

Angående e handelsmærket synes jeg dog at det anses for mange der har lavet en dårlig handel.. ikke skal munde ud i at man skal betale 3500 + oprettelse.. det er da syn og skam at man skal købe et mærke for at være en god e shop. Sidste år solgte jeg på en anden eshop for lidt over 1,1 mio. inkl. moms og den havde ikke mærket... men mange har sagt til mig at det skulle jeg få! Men nu er jeg blevet fedtet og nærig overfor e handelsmærket geniale forretningsidé :-)

Mvh jan

Fra Frederikshavn
Tilmeldt 20. Jun 07
Indlæg ialt: 430
Fra  BIZON Skrevet kl. 21:32
Hvor mange stjerner giver du? :

D.A.T.:

Fair nok! Ja jeg valgte at starte ud med en banner reklame da websiden er konens ;.) og den kørte godt indtil krisen kom.. så nu må vi se om den skal fjernes igen.. tak for din mening!

Det er altså ikke særlig smart at bruge kræfter på at hente folk ind på din shop, for derefter at sende dem videre, fordi det liige giver 25 øre pr. klik.

Så lav dog en side til bannere, og hold dine målrettede besøgende på din webshop, og lad dem konvertere til kunder hos dig selv i stedet for hos naboen...

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)