Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Banker som ikke er krise-skræmte?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 29. Jul 06
Indlæg ialt: 581
Skrevet kl. 19:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Alle,

I forbindelse med udvidelse af virksomheden, skal jeg bruge mere kapital - og min egen bank er selvfølgelig bange og vil ikke være med - på trods af gode regnskaber.

Har selvfølgelig været i andre banker (2 stk. indtil videre) og de har begge sagt nej, med det grundlag at hvis min egen bank ikke turde - så turde de ihvertfald heller ikke!! Røvirriterende - mildt sagt.

Er der nogen derude der kender til banker som ikke har ladet sig rive med af frygten, og rent faktisk tør finansiere sunde virksomheder som ønsker at udvide? For så vil jeg meget gerne modtage nogle gode tips til hvor jeg skal henvende mig :)

På forhånd tak - og god vind til jer alle!

Tilmeldt 11. Jun 06
Indlæg ialt: 993
Skrevet kl. 19:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Prøv Nordea, de har stadig lidt kroner tilbage;-)

Snakkede med dem om et projekt, hvor de nævnte at jeg var heldig at have en bank, der stadig havde kroner tilbage at låne ud.

Tilmeldt 24. Sep 08
Indlæg ialt: 20
Skrevet kl. 22:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Faelleskassen.dk har været flinke ved mig.

Venlig hilsen

Per Gaarde-Nissen

Tilmeldt 7. Mar 09
Indlæg ialt: 89
Skrevet kl. 00:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Du oplyser, at tre banker har givet afslag. Derfor bør du vel overveje finansieringen endnu en gang? Egenkapital kontra fremmedkapital?

Hvad er det du ønsker finansieret? (maskiner, udviklingstimer m.v.)

Besøg www.finando.dk

... Danmarks nye forum med spørgsmål og svar indenfor netop din økonomi. Har du spørgsmål vedrørende investering, pension, skat, finanskrisen eller den nye skattereform, så besøg www.finando.dk.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)