Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

manglende betaling / ingen kapital??

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Feb 06
Indlæg ialt: 78
Skrevet kl. 17:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer, håber der er en der kan hjælpe mig lidt på vej, sagen er som følger:

 

Jeg har tidligere udført håndværkerrengøring og vinduespolering for et byggefirma i 4 lejligheder (maj 2008)

der havde opført nogle nye boliger, byggefirmaet har ikke betalt for ydelsen og nu da jeg har rykket dem modtager jeg en skrivelse at "virksomheden ser sig ikke i stand til at honorere fakturaen, da virksomhedens egenkapital er gået tabt" - vedlagt er årsrapport for 2008 som viser de har kr. o,oo

MEN der er så også en ledelsesberetninghvor "direktion/ledelse" skriver at pga. afmatning i markedet

er lejlighederne overtaget af et nydannet I/S - stiftet af 2 aps selskaber ( samme holdingselskaber som ejede første aps) - lejlighederne er solgt til kr. 300.000 under prisen

"med en klausul om at det nydannede selskab skulle udbedre mangler og bære omkostninger ved salgets gennemførelse"

denne skrivelse er modtaget marts 2009, ingen dato for overtagelse er offentliggjort

Jeg mener så at de ydelser jeg har udført, hører under at "udbedre mangler" og at det må kunne ligges ind under klausul, således nystiftet selskab hæfter og afregner ??

nogen der kan hjælpe??

tak på forhånd

Fra Faxe
Tilmeldt 23. Mar 06
Indlæg ialt: 1418
Fra  Avalance Entertainment & Dansk Party Service Skrevet kl. 08:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis det firma der har hyret dig stadig eksisterer, så skal du da bare igang med at rykke og evt. sende dem til inkasso. Det er ikke DIT problem, om de har nogen egenkapital eller ej.

Hvis firmaet er lukket, skal du nok ikke have de store forhåbninger om at få krævet dine penge ind.

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)