Hej,
Jeg overtog shoppen fra en anden for ca. 9 måneder siden, dog er der stort set intet tilbage af den gamle shop. Jeg har selv lavet alt på shoppen, og har selv nogle ting som jeg mener kan forbedres, jeg har derfor afsat kapital til at få en udvikler til at gøre shoppen bedre, men mangler forslag til hvor det er vigtigst at sætte ind. Priserne på shoppen er nogle af de bedste på markedet, der kan vælges mellem post Danmark forsendelse til 59.- eller GLS til 39.-, alle varer der er bestilt på en hverdag inden kl. 16 sendes samme dag og alle varer er lagervarer, selvfølgelig med forbehold for at nogle varer kan være udsolgt i få dage. Så alt i alt mener jeg også vores service er i orden. Men problemet er at der ikke er nok kunder i forhold til de kolleer i branchen som jeg arbejder sammen med. Tak for hjælpen. Med venlig hilsen Tonny Bruun /Girl-Shop.dk
|
Hej Tonny.
Jeg har ingen forudsætninger for at sige hvad der er korrekt, hvad der virker / ikke virker etc. Jeg er trods alt selv helt ny på dette felt. Men her er et ting jeg ville gøre anderledes:
1) Topbanner. Jeg elsker papyrus-fonten, men som topbanner, så synes jeg ikke den er særlig imponerende. Jeg ville lave en eller anden flot visuel flash løsning.
2) Har du også fysisk forretning? Hvis nej - hvorfor så reklamere så tydeligt med adressen i en stærk kontrastfarve øverst på sitet? Alt handler om blikfang, og prioriteringer. Hvad er vigtigt at fortælle om din shop, hvad gør den unik, hvorfor skal folk købe hos dig etc. Så er det - efter min mening - spild af plads at skrive adressen øverst.
3) Jeg savner en bedre opbygning / synliggørelse af de forskellige punkter i produktmenuen i venstre side. Større overskrifter der dele grupperingerne bedre op.
4) For en meget beskeden pris så kan du få et 70nr hos TDC. Det vil signalere meget større professionalisme end et mobilnummer.
5) Alle de kasser du har i højre side af shoppen. Hvad skal de gøre godt for? Er det for at fremhæve visse produkter? Og i så fald hvorfor skal netop disse produkter fremhæves? Igen savner jeg en form for overskrift så jeg ved hvad det er og hvorfor det er der.
6) I adresselinien nederst - hvorfor skriver du ... v/ Tonny Bruun? Ja det er muligvis dig der ejer shoppen, men for kunden er det sgu lige meget om du hedder Tonny, Mogens, Gurli eller hvad ved jeg. Det ville jeg gemme væk på en "Om Os" side.
7) Tilbudspriserne skriver du som "nettto pris". Selvom det burde være åbentlyst for alle - så er det desværre ikke alle der vil forstå hvad du mener med "nettopris". Skriv hellere noget ala DIN PRIS
8) Det vil se MEGET bedre ud hvis alle dine produktbilleder i produktoversigterne var samme størrelse!
Du skriver at du selv har lavet alt på shoppen. Det synes jeg desværre godt at man kan se. Og det tror jeg går ud over troværdigheden / tilliden. Mange af dine konkurrenter har toptunet grafisk imponerende webshops - og det betyder meget (tror jeg).
Jeg synes du skulle skynde dig at købe shoppen http://www.4men.fo/ som en anden her på Amino har til salg. Så har du et design der er i top, og forstår du så at kommunikere budskabet om fx "markedets billigste", så skal der nok komme gang i forretningen.
Hilsen Morten