Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad kan gøres bedre med: www.girl-shop.dk

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. May 08
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 01:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

 

Jeg overtog shoppen fra en anden for ca. 9 måneder siden, dog er der stort set intet tilbage af den gamle shop.

Jeg har selv lavet alt på shoppen, og har selv nogle ting som jeg mener kan forbedres, jeg har derfor afsat kapital til at få en udvikler til at gøre shoppen bedre, men mangler forslag til hvor det er vigtigst at sætte ind.

Priserne på shoppen er nogle af de bedste på markedet, der kan vælges mellem post Danmark forsendelse til 59.- eller GLS til 39.-, alle varer der er bestilt på en hverdag inden kl. 16 sendes samme dag og alle varer er lagervarer, selvfølgelig med forbehold for at nogle varer kan være udsolgt i få dage. Så alt i alt mener jeg også vores service er i orden.

Men problemet er at der ikke er nok kunder i forhold til de kolleer i branchen som jeg arbejder sammen med.

Tak for hjælpen.

Med venlig hilsen

Tonny Bruun /Girl-Shop.dk

 

Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Aug 06
Indlæg ialt: 4506
Fra  Istol.dk Skrevet kl. 01:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Tonny.

Jeg har ingen forudsætninger for at sige hvad der er korrekt, hvad der virker / ikke virker etc. Jeg er trods alt selv helt ny på dette felt. Men her er et ting jeg ville gøre anderledes:

1) Topbanner. Jeg elsker papyrus-fonten, men som topbanner, så synes jeg ikke den er særlig imponerende. Jeg ville lave en eller anden flot visuel flash løsning.

2) Har du også fysisk forretning? Hvis nej - hvorfor så reklamere så tydeligt med adressen i en stærk kontrastfarve øverst på sitet? Alt handler om blikfang, og prioriteringer. Hvad er vigtigt at fortælle om din shop, hvad gør den unik, hvorfor skal folk købe hos dig etc. Så er det - efter min mening - spild af plads at skrive adressen øverst.

3) Jeg savner en bedre opbygning / synliggørelse af de forskellige punkter i produktmenuen i venstre side. Større overskrifter der dele grupperingerne bedre op.

4) For en meget beskeden pris så kan du få et 70nr hos TDC. Det vil signalere meget større professionalisme end et mobilnummer.

5) Alle de kasser du har i højre side af shoppen. Hvad skal de gøre godt for? Er det for at fremhæve visse produkter? Og i så fald hvorfor skal netop disse produkter fremhæves? Igen savner jeg en form for overskrift så jeg ved hvad det er og hvorfor det er der.

6) I adresselinien nederst - hvorfor skriver du ... v/ Tonny Bruun? Ja det er muligvis dig der ejer shoppen, men for kunden er det sgu lige meget om du hedder Tonny, Mogens, Gurli eller hvad ved jeg. Det ville jeg gemme væk på en "Om Os" side.

7) Tilbudspriserne skriver du som "nettto pris". Selvom det burde være åbentlyst for alle - så er det desværre ikke alle der vil forstå hvad du mener med "nettopris". Skriv hellere noget ala DIN PRIS

8) Det vil se MEGET bedre ud hvis alle dine produktbilleder i produktoversigterne var samme størrelse!

Du skriver at du selv har lavet alt på shoppen. Det synes jeg desværre godt at man kan se. Og det tror jeg går ud over troværdigheden / tilliden. Mange af dine konkurrenter har toptunet grafisk imponerende webshops - og det betyder meget (tror jeg).

Jeg synes du skulle skynde dig at købe shoppen http://www.4men.fo/ som en anden her på Amino har til salg. Så har du et design der er i top, og forstår du så at kommunikere budskabet om fx "markedets billigste", så skal der nok komme gang i forretningen.

Hilsen Morten

Tilmeldt 20. May 08
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 01:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Hold da op et langt og velovervejet svar, tusind tak for det..

 

Jeg vil kigge nøje på tingene..

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14996
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 02:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Klokken er mange og egentlig sengetid men du får lige et par hurtige fif inden jeg daffer i seng.

1) Det stinker virkelig langt væk af at være en scannet løsning. Alt er for firkantet og usammenhængende... Der mangles ganske enkelt liv og sjæl i siden

2) Der er alt alt alt alt alt alt alt alt alt alt alt alt alt for mange produkter på forsiden i 17 forskellige størrelser som gør det absolut umuligt at fokuserer på noget som helst... Allerede da jeg var på forsiden var jeg klar til at smutte videre da det var uoverskueligt...

3) Kedelige farve sammensætninger... Skab liv!!!

4) For den pris du betaler for 1½ år leje hos scannet kan du altså få custommade en side og så er den din... Overvej kraftigt det!!!

5) Lad vær med at skrive netto-pris da det kan forvirre mange som måske tror der kommer ydeligere på i omkostninger eller sågar moms...

6) Lav et MEGET bedre topbanner!!!!

7) Hvorfor smide adressen op i topbanner? Det er vel ik den der skal ses men produkter der skal sælges ;D

8) Udnyt dog hele bjælken i venstre side, det ser totalt tomt og trist ud når man roller down...

9) Skab mere enshed over billedernes størrelse

10) Er det ik muligt at minimerer antallet af produktgrupper da det er totalt svært at overskue alle dem du har... For der er jo ingen former for systematisk opsætning af disse...

Der er lidt at arbejde videre med og nu er det endelig sengetid ;D

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Fra Odense
Tilmeldt 18. Jan 09
Indlæg ialt: 558
Skrevet kl. 09:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Tonny,

Du får nogle slag på det grafiske...men jeg mener faktisk du i stedet skulle gå et par skridt længere tilbage.

Hvem er egentligt din målgruppe? Shoppen hedder Girl-shop - og du har fx. herreprodukter i shoppen. Det harmonerer slet ikke. Hvilken mand med respekt for sig selv, ville shoppe på noget der hedder Girl-shop?? Dit navn afspejler efter min mening i stedet noget der harmonerer bedst med "Vi Unge-verdenen" (piger i den lave teenagealder).

Din stil er ekstremt prisfokuseret. Layoutet er farveløst og enkelt - og det er meget klart at se, at du har som mission at ligne et billigt alternativ til alle konkurrenterne der bruger deres penge på image og de bløde værdier. Men problemet er nok, at når man er teenager, så går man ikke så meget op i om man sparer penge - man skal have det, som alle bladene anbefaler og veninderne bruger. Og en lækker emballage eller en lækker shop er altafgørende for den målgruppe.

Hvis jeg var dig, så ville jeg gøre en af følgende ting:

 - Behold navnet, smid mandeprodukterne ud og lav layoutet om til teenage-smartness. Masser af farver, få nogle ansigter på (skaf modelfotos fra leverandørerne), skab interaktivitet på en eller anden måde (fx. konkurrencer), skab mere fokus på mærkerne end priserne osv osv

- Skift navnet til noget mere voksent og seriøst - få lidt flere farver på og få en profiltekst som indledende forklarer at her finder voksne de billigste topprodukter indenfor personlig pleje.

Held og lykke med det

Rikke

 

Fra Esbjerg
Tilmeldt 19. Jan 08
Indlæg ialt: 324
Fra  esbjerglive.dk Skrevet kl. 21:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Tonny

Du er meget velkommen til at kontakte os, hvis du gerne vil have hjælp til at lave den grafiske udformning. Jeg kan se, at det er en Scannet webshop du benytter, vi har stor erfaring med scannets webshop løsninger, så det skulle være lige til.

Jeg kan se, at du også er fra Esbjerg, så der burde være mulighed for et godt samarbejde.

Hilsen

Peter Lose 

Tilmeldt 20. May 08
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 21:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for svar til alle, det har været hårdt at læse, men også godt udarbejdede svar, som i skal have mange tak for.

 

p.lose

Som jeg forstår det udbyder i selv løsninger lig Scannet eller er det forkert forstået?

Kan du nævne et par eksempler på shops i har lavet/udbyder?

Skal jeg bar elige sende dig en mail, hvis jeg har et par spørgsmål inden vi kaster os ud i et møde og eventuelle tilbud på løsninger. For jeg ville hellere have en partner/konsulentaftale så jeg ikke selv står om 2 måneder og ikke får ændret/fornyet mig.

Mvh. Tonny

 

Fra Esbjerg
Tilmeldt 19. Jan 08
Indlæg ialt: 324
Fra  esbjerglive.dk Skrevet kl. 21:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi udbyder Scannets løsninger, derfor kender vi shopsystemet rigtig godt.

Du er meget velkommen til at kontakte os på mail, så kan vi korresponderer yderligere der, hvis du har spørgsmål. Med hensyn til det sidste du skriver i dit foregående indlæg omkring en partneraftale, så tilbyder vi netop det du står og mangler. Du kan læse mere om vores WebPartner aftaler her http://www.webitall.dk/00002/00033/, Aftalen kan selvfølgelig skræddersyes så den passer til dine krav og ønsker.

Hilsen

Peter Lose

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)