Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Mere fræk og doven medarbejder fra PostDanmark skal man lede længe efter...

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)
Fra Hjørring
Tilmeldt 11. Feb 06
Indlæg ialt: 712
Skrevet kl. 15:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jørgen.

Du må og skal endelig rette mig hvis jeg er uvidende ;-) men kan jeg ikke få 10 af mine venner til at rate mig højt og få 10 andre til at rate mine konkurrenter lavt ?

Jeg siger ikke ideen med trustpilot er dårlig, men er det ikke alt for let at manipulere med karaktererne ?

Mht. at rate PostDK på Trustpilot tænker jeg mere på at der ikke er så mange alternativer når folk skal sende et brev.. eller  en pakke for den sags skyld... de smider helt sikkert 5.50 på et brev og smider i postkassen uanset hvad jeg skriver...

Trustpilot tror jeg (kun min mening) virker til knap så store virksomheder og virksomheder der ikke har monopollignende tilstande.

Jeg tror altså heller ikke at TDC eller PostDK mister ret mange kunder uanset hvordan jeg rater dem. Men igen, det ER kun MIN mening...

StylingShop.dk - design dit eget postkasseskilt 

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14996
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 15:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Godt det ik er sådan i Tyskland, nærmest tvært imod... Her betyder ordet service i det mindste alt endnu, og det bliver det forhåbentlig ved med ;D

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Fra Toksværd
Tilmeldt 18. Mar 09
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 15:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Har ofte siddet i stuen og kigget ud på PostDK som bare smider den latterlige seddel i og kører videre. Jeg har enda haft øjenkontakt med dem og alligevel smider de den seddel i postkassen og jeg kan så vente til dagen efter før den kommer ned på post huset. Har flere gange ringet rundt og spurgt div. mennesker i PostDK hvad jeg kan gøre og får bare svaret, at jeg intet kan gøre.

Bestiller jeg ting er det dyrere og bestille det uden levering, og køber jeg med levering får jeg det en dag senere og på post huset ?

Syntes det er SÅ ringe service. Men glæder mig til de stiller flere af de der post bokse op og håber det virker bedre, for det andet holder bare ikke..

// Mikel 

 

Fra Hadsund
Tilmeldt 5. May 07
Indlæg ialt: 43
Skrevet kl. 12:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Jamen jeg troede da at det var standard, men at de bare skulle bruge de gamle sedler.

hilsen Søren

ssaver

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har for længst erkendt, at ordene 'PostDanmark' og 'service' slet ikke kan stilles i samme boks!

De lokale medarbejdere er som regel fine nok, men skal man have fat i hovedkontoret, er de virkelig nogle idioter.

Det seneste eksempel jeg har på monopol fra PostDanmarks side var den anden dag, hvor jeg ville købe frimærker på mac'en her – og i Firefox. Da jeg ikke skulle bruge så mange, havde jeg problemer med at få webshoppen til at ændre antallet af frimærker og dermed få beløbet til at stå korrekt forneden. Derfor ville shoppen ikke godtage min bestilling, da den mente, den var for lille.

Jeg skrev en mail til PostDanmark – og fik svar retur med, at det er, fordi shoppen kun fungere rigtigt i Internet Explorer!!! WHAT? Jeg gad ikek engang svare, for man får intet ud af det. Men det er virkelig kun monopol-firmaer, der kan tillade sig sådan noget. Jeg kunne aldrig arbejde et sted, hvor man behandler kunderne på den måde...!

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)