Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Cashback site sælges, tjen 1000 kr. om dagen!

Side 6 ud af 7 (66 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 28. Nov 08
Indlæg ialt: 2564
Fra  Chili Security Denmark ApS Skrevet kl. 11:26
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Hvorfor er det lige du skriver det?

De 10-20 nederste reklamer er 100 % gratis :) Og ja, du kan godt få voks, udelukkende ved gratis reklamer..

Fra Kalundborg
Tilmeldt 13. May 08
Indlæg ialt: 908
Skrevet kl. 00:26
Hvor mange stjerner giver du? :

hej Casper

Beklager du har ret de nederste på vis alle listen er gratis......jeg kikkede bare under Spørgeskemaer og at tilmelde sig til et nyhedsbrev eller købe et domæne, er ikke spørgeskemaer i mine øjne

Reklameshoppen.dk nu med et super tilbud på Flyers til nystartede

Tilmeldt 1. Apr 09
Indlæg ialt: 52
Skrevet kl. 13:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Hi I can understand the basic danish I guess this is an advertising site where you get paid on response. Is there an pacific amount  you have to depsit in order to get results. Im looking for something to work home from. If it works out id be looking to bid or perhps you can train people to set up their own site?

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6555
Fra  TextReactor Skrevet kl. 16:28
Hvor mange stjerner giver du? :

diamond:

Hi I can understand the basic danish I guess this is an advertising site where you get paid on response. Is there an pacific amount  you have to depsit in order to get results. Im looking for something to work home from. If it works out id be looking to bid or perhps you can train people to set up their own site?

The income depends on the ads showing in the website and the users action. Some ads can give 200 DKK and then the idea about it is that you give the users half. But you dont give them the money in hand, but as "credits" where they can buy your product on the website. 

The problem is when you dont have any product or the users dont want your product.

Here is a website you can look at (in danish) http://www.pointster.dk/da/hvad_er_et_point_site

Tilmeldt 1. Sep 08
Indlæg ialt: 1468
Skrevet kl. 17:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Jeg er ved at være godt sur, eller faktisk mere ked af det.

Er det bare iorden folk opretter totale kopier af ens side? Skal man bare acceptere personer som Casper Blom laver DinGratisVoks.dk?

Og så idag, når jeg sidder og roder rundt på nettet falder jeg over Gratiswax.dk? Jeg synes det for dårligt man bare sådan stæjler ting 100% uden at lave bare lidt om på det.

Jeg synes det er mangel på respekt.

Mvh.

Simon

Freewax.dk.....

 

Tilmeldt 22. Oct 08
Indlæg ialt: 901
Skrevet kl. 18:10
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Harboøre
Tilmeldt 10. Oct 07
Indlæg ialt: 941
Skrevet kl. 18:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvordan kan du være sur simon :)? der er jo også mange dating sider selvom dating.dk var her først :).

Det er et færdigt system som der er blevet solgt  flere eksemplarer qweb derved alle har brugsretten til det :) så meget har jeg forstået.

Mvh Thomas Ørts

Billig Tanktop helt ned til 66 kr. pr stk! med gratis fragt! det billigt!

Tilmeldt 22. Oct 08
Indlæg ialt: 901
Skrevet kl. 18:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Ahh, ja så kan jeg heller ikke forstå du er sur. Cashback er ikke din opfindelse, og hvis du har købt et standard cashbacksystem kan jeg ikke se problemet.

Tilmeldt 9. Nov 08
Indlæg ialt: 82
Fra  Hungry.dk ApS Skrevet kl. 01:08
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg tillader mig lige at stikke snuden ind her. Den der tråd er ganske underholdende. Den kære Casper Blom har tilsyneladende ramt en guldåre, ifølge hans eget udsagn. Køre et site op og indenfor en uge lave 1K om dagen. Og det endda ved kun at bruge 500 kr. total på markedsføring. Højest sandsynlig er der tale om 300 af hans handelsskole venner der har signet op, og nu kan du så forvente 5 nye medlemmer om dagen.

 

HVIS alting er/var så rosenrødt, som Casper beskriver, så er jeg stensikker på at det ikke ville blive solgt i al hast, når knægten på fire dage har skabt sig selv en månedlig indtægt på 30.000. Og ikke nok med det, han ligefrem garanterer dig indtjening henover de næste 14 dage, ellers så annulleres købet bare... Men salget skal åbenbart bruges som kapital til det store nye projekt. Det må være ét som indbringer 10K om dagen, fra dag 1, eller?

 

Husk nu, folkens - hvis det lyder for godt til at være sandt, så er det næsten altid også.

Tilmeldt 16. Jun 07
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 10:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej...

Har pengene - er seriøst interesseret. Skriv nu til dupont1234@gmail om hvornår vi skal mødes eller ring 26793007! Mvh dj.

Side 6 ud af 7 (66 indlæg)