Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Håber i kan hjælpe ..

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 24. Mar 08
Indlæg ialt: 254
Skrevet kl. 08:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Heej derude..

Håber i kan hjælpe mig , jeg er helt grøn indenfor regnskab osv..

Jeg har et lile firma http://www.ballonnord.dk

Når jeg køber og sælger noget hvordan er det så den nemmeste måde at bogføre det på ?

Gerne så simpelt så muligt ..

 

Hilsen
Thomas Lund

www.ballonnord.dk

Fra Farum
Tilmeldt 19. Jan 06
Indlæg ialt: 5951
Skrevet kl. 13:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Den nemmeste måde når du er helt grøn er enten at hyre en bogholder eller at deltage på et regnskabskursus. Annette Sand, Regnskabsskolen laver bl.a. sådanne kurser. Så kan man så derfra finde ud af om du skal have en bogholder på og måske senere overtage bogføringen selv når du får mere og mere styr op det. 

Men ellers er det debet og kredit og der har du det bedste overblik via et simpelt regnskabsprogram som Summa Summarum o.l..

Skattekonsulenterne.dk Rådgivning til revisorer og advokater   Bent Zimmermann

 

Fra Helsingør
Tilmeldt 26. Feb 08
Indlæg ialt: 620
Skrevet kl. 14:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Thomas

 

Det kan ikke være mange bilag du har i den forretning.

 

Det er lige før du bliver sendt op til min mor på skagen (gl.skagen), hun er gammel

regnskabschef.

Tilmeldt 24. Mar 08
Indlæg ialt: 254
Skrevet kl. 17:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvad kan summa summarum som et regne ark ikke kan ,, skal ikke bruge fakutra systemer osv,

kan man ikke bare skrive ind hvad indtægter man har og udgifter, hvad man får ind af moms og hvad man betaler af moms. ?

Jeg har bilag man ikke overdrevet mange..

 

Hilsen
Thomas

Fra Farum
Tilmeldt 19. Jan 06
Indlæg ialt: 5951
Skrevet kl. 18:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Jo hvis vi taler om et begrænset antal postern så kan du godt. Men der hvor Excel bliver besværligt er hvis du skal have det ud på rigtig mange konti. Der vil man i Excel typisk lave en til to konti hvorefter man ved årets udgang skal flytte udgifterne ud på forskellige driftskonti.

Skattekonsulenterne.dk Rådgivning til revisorer og advokater   Bent Zimmermann

 

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)