Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kan vi gøre sådan her uden at det er spamming?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Vejle
Tilmeldt 18. Nov 05
Indlæg ialt: 334
Skrevet kl. 16:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi har et website med en del annoncører på.

Vi giver dem en gratis periode med annoncering som prøve, for at de kan beslutte sig om det er noget for dem.

I den periode mailer vi dem 6-7 gange og tilbyder dem at de kan opgradere til en betalt annoncering.

Nogle melder i denne periode fra vores nyhedsmails - de vil godt have vores gratis prøve, men ikke "spammes", siger de :)

Nu tænker jeg efterhånden:

Kan vi kræve at der er lighedstegn mellem de to ting?

Altså kan vi sige, lidt populært: ingen arme, ingen småkager. Vil du ikke have vores salgsmails, kan du ikke få din gratis annoncering.

Kan man på den måde sætte "at modtage nyhedsmails uden mulighed for at afmelde" op som betingelse i den periode, de har en gratis prøveannonce?

Jeg tænker selv, at de jo er i deres fulde ret til at afmelde sig, men at vi så også er i vores fulde ret til at afbryde deres prøveperiode, men så kom jeg til at tænke på, om det nu var helt "efter bogen" at gøre sådan.

 

Er du ny Mac-bruger? Så tjek mine gode tips her!

Fra Hillerød
Tilmeldt 10. Nov 07
Indlæg ialt: 2846
Skrevet kl. 16:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja, I kan godt sætte en aftale op med jeres annoncører om, at de modtager prøve-annonceringen uden betaling i en prøveperiode mod at de i samme periode modtager salgsmails fra jer.

Den er ligetil, og de giver deres samtykke til at modtage mails, når aftalen indgåes. Bare sørg for, at det fremgår tydeligt nok, så er der ingen ko på isen.

Fra Aalborg
Tilmeldt 24. Sep 07
Indlæg ialt: 445
Fra  LOEVGAARD ApS Skrevet kl. 16:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg synes da umiddelbart, at det lyder rimelig lige til. Mit forslag ville være at give dem en gratis prøveperiode, og så "spamme" dem indtil de svarede på jeres mail omkring en opgradering. Men først begynd efter prøveperioden, så de har haft en mulighed for at gennemtjekke deres statistikker. Hvis de så svarer nej tak, så skal man selvfølgelig stoppe ;-)

Fra Vejle
Tilmeldt 18. Nov 05
Indlæg ialt: 334
Skrevet kl. 16:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Super - tak for hurtigt svar.

Grunden til mit spørgsmål var, at det pludselig slog mig, om man MÅTTE sætte sådan en betingelse op "i bytte" for at forære sit produkt gratis væk.

Tusind tak!

Er du ny Mac-bruger? Så tjek mine gode tips her!

Fra Kalundborg
Tilmeldt 19. Apr 07
Indlæg ialt: 407
Skrevet kl. 12:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvad er det for en side du har? - jeg vil da godt spammes lidt mod en gratis prøve annonce.

Tømrermester i Kalundborg og indehaver af jensstaehr.dk

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)