Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp med Import

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Greve
Tilmeldt 21. Jun 08
Indlæg ialt: 53
Fra  CMSexperten Skrevet kl. 10:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Normal 0 false false false EN-GB X-NONE X-NONE MicrosoftInternetExplorer4

Hej

Jeg har lige fundet et godt produkt at importer fra Malaysia, men ved virkelige ikke hvor til at begynde jeg har ikke et firma (cvr)og ved ikke om det produkt jeg skal hente er lovlige at sælge her i DK og hvordan jeg kan find ud af hvad afgiften er på den til skat.

hvis nogen kan hjælpe med at svar på disse spørgsmål eller kan send mig vidder til nogen som kan ville det være en stor hjælp

skal man have et cvr (firma) for at hente et vare til DK og teste den om den er god nok…?

Hvad er afgiften...??

hvordan finder man ud af om den er lovlig (ok) at sælge i DK

Danny

 

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 11:08
Hvor mange stjerner giver du? :

musti06:

skal man have et cvr (firma) for at hente et vare til DK og teste den om den er god nok…?

Ikke nødvendigvis - du kan i såfald købe produktet som privatperson ( hvis lovligt at importere)

 

musti06:
Hvad er afgiften...??

Det kræver at du fortæller hvilket produkt der er tale om. Ellers søg efter toldtariffenSKAT's hjemmeside og find produktet der.

 

musti06:
hvordan finder man ud af om den er lovlig (ok) at sælge i DK

Igen det afhænger af hvad produkt der er tale om?

Fra Greve
Tilmeldt 21. Jun 08
Indlæg ialt: 53
Fra  CMSexperten Skrevet kl. 11:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Normal 0 false false false EN-GB X-NONE X-NONE MicrosoftInternetExplorer4

Det er et hår fjerner ...men fordi den skal ind og rør ved huden så jeg bange for om der er regler for sådan noget...

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12654
Skrevet kl. 17:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Danny:

Det er et hår fjerner ...men fordi den skal ind og rør ved huden så jeg bange for om der er regler for sådan noget...

 

Et hår fjerner ?  er der tale om et kemisk/ kosmetisk produkt eller er det apparat?  

Kemiske/ kosmetiske midler kræver at de overholder miljøstyrelses lovgivning på området.

 

Mvh

Ravn     

Fra Greve
Tilmeldt 21. Jun 08
Indlæg ialt: 53
Fra  CMSexperten Skrevet kl. 17:48
Hvor mange stjerner giver du? :

det ikke nogen form for krem...det er ligesom et pinset til at fjerne små  hår på kinden det er lavet af stainless steel

Tilmeldt 8. Feb 09
Indlæg ialt: 295
Skrevet kl. 19:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Danny.

Du kan finde flere svar her: http://www.skat.dk/SKAT.aspx?oID=349456

Med forbehold, tror jeg told-satsen på din vare vil ligge på 2,70%. Prøv selv at tjekke eVita hos Skat: vita.toldskat.dk

7326.90.9x.xx

Mvh,
Michael

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)