Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Iværksætteri på Facebook

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Fra Randers
Tilmeldt 12. Mar 09
Indlæg ialt: 39
Skrevet kl. 12:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey allesammen

Jeg  har som et led i mit praktikophold oprettet en Facebook gruppe. Gruppen er oprettet for iværksættere, da mit praktikophold er i et iværksætterhus.

Her er beskrivelsen af gruppen:

Dette er et mødested for iværksættere, erhvervsdrivende og folk med interesse for forretning. Formålet er at give og modtage vejledning, ved at dele oplevelser og erfaring med iværksætteri og forretningsdrift.

Formålet er også at styrke netværket, da dette er altafgørende både for at starte en virksomhed, men også for at skabe vækst.

Man skal ikke nødvendigvis arbejde hårdt for oparbejde et netværk, men man skal huske de mennesker man møder. Se muligheder i mennesker og vælge samarbejdspartnere med omhu.

Gruppen er lavet af Damatech for at sætte fokus på iværksætteri. Inspirationen kommer fra egne rækker, nemlig Damatech Huset, som er et fællesskab for iværksættere. Netværk og sparring er nøgleord, hvilket også er idéen med denne gruppe.

Linket til gruppen: http://www.facebook.com/home.php?#/group.php?gid=44076347394

I er meget velkomne til at joine gruppen. Jeg tager også gerne imod kritik af gruppen her på amino. Kritikken vil være meget brugbar, da jeg vil bruge den i forbindelse med at vurdere om gruppen kan bruges af Damatech Huset.

Venlig hilsen

Daniel Delaney

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)