Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger bogføring/revisor... nogle forslag?

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Odense
Tilmeldt 4. Mar 08
Indlæg ialt: 1167
Fra  Sølund Marketing Skrevet kl. 10:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej..

Har tidligere kigget lidt omkring efter en som kunne styre mit regnskab, men fortrød da jeg mente at det kunne jeg da sagtens, og at det nok blev for dyrt i forhold til mine indtægter. Har bare en simpelt enkeltmandsvirksomhed, og så har jeg arbejde ved siden af. 

Men må indrømme jeg er sq rimelig blank på det her område, så nu overvejer jeg igen at få hjælp, så jeg kan koncentrerer mig om at lave penge. 

Det jeg leder efter er:

  • En som kan fixe mit regnskab for 2008, eller rent faktisk lave regnskabet, tror ikke mit excel regnskab vil imponerer skat. Vil bare ha det fixet, så jeg kan lave en korrekt selvangivelse. Har omkring 30 fakturaer fra indtæger fra adsense og medieburauer. Og så har jeg omkring 30 udgiftsbilag fra alt fra domænekøb, webhoteller, hardware køb, facebook ads, adwords ads osv...
  • Skal have lavet regnskab for de første par måneder i år (ligner lidt overstående, bare lidt mindre fakturaer og bilag). Og så vil jeg ellers bare kunne sende min oplysninger hver måned, så det løbende opdateres. Gerne over nettet.

Nogle der kan anbefale nogle? Hvilke priser snakker vi eventuelt om? Altså kunne rigtig godt tænke mig lidt gennemskuelighed. Ved godt jeg er rimelig ringe til at forklare hvad jeg søger... Men kunne godt tænke mig at vide sådan hvad det ca. ville koste at få lavet regnskab og få lukket de løse ender, og ellers få det opdateret løbende... Det siger mig intet, når jeg får afvide det koster xxx antal kroner i timen :) For har ingen ide om hvor lang tid det vil tage. 

I må meget gerne sende tilbud på infotipsdk@gmail.com 

Mvh verdens mest forvirrede og forvirrende mand. 

Jesper

 

Driver en række webprojekter, blandt andet rejstil.dk og bedste webhotel.

Fra Odense
Tilmeldt 4. Mar 08
Indlæg ialt: 1167
Fra  Sølund Marketing Skrevet kl. 11:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Har fundet nogle intressante personer og tilbud, så dem kigger jeg lige nærmere på. Så jeg frabeder mig flere tilbud pt :) 

Driver en række webprojekter, blandt andet rejstil.dk og bedste webhotel.

Tilmeldt 25. Jul 06
Indlæg ialt: 1187
Skrevet kl. 23:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Ellers er du skam også velkommen til at kontakte mig på jesper@redaccounting.dk så kan vi med garanti finde ud af noget :-)

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)