Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hej (test)

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Holte
Tilmeldt 8. Jul 06
Indlæg ialt: 44
Fra  Holte Malerfirma Skrevet kl. 02:00
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Aminoer.





Efter at have fulgt med fra sidelinien et kort stykke tid, er jeg nu blevet bruger.

Jeg håber, at vi kan få glæde af hinanden.


 

Fra Vallensbæk Strand
Tilmeldt 13. May 05
Indlæg ialt: 3475
Skrevet kl. 13:53
Hvor mange stjerner giver du? :
Velkommen til :)
Tilmeldt 8. Jul 06
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 15:42
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg er helt ny her og er sikkert på, at jeg får glæde af denne side.

Har netop fået tilladelse til at lade mig momsregistrere på trods af min umyndighed (lige fyldt 17 år). Det tog en krig på ca 4 måneder Statsamtet Vejle og Civilstyrelsen vs. mig.

Nu er jeg klar til at lade mig registrere og komme igang og fremtiden ser lys ud.

 

 

Fra Vallensbæk Strand
Tilmeldt 13. May 05
Indlæg ialt: 3475
Skrevet kl. 16:00
Hvor mange stjerner giver du? :
Må man høre hvad du vil starte op så?
Fra Holte
Tilmeldt 8. Jul 06
Indlæg ialt: 44
Fra  Holte Malerfirma Skrevet kl. 23:34
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Martin.

 

Tak for velkomsten.

 

Jeg har startet malerfirma pr. november 2005, men har først for nyligt fået kendskab til denne debat, så derfor har jeg ikke været med herinde før.

 

Jeg har egentlig funderet over, hvor længe og under hvilke specifikke omstændigheder man kaldes iværksætter.

 

Med venlig hilsen

Mongi Daghbouj

Fra Vallensbæk Strand
Tilmeldt 13. May 05
Indlæg ialt: 3475
Skrevet kl. 11:11
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg tror ikke der er nogen konkret ramme for hvornår man er iværksætter og hvornår man ikke er.

Som jeg ser det, så er man iværksætter hvis man brænder efter at starte noget op og kæmpe for at få det til at virke. Når man ikke er bange for en arbejdsuge på 60 timer.

Ser man på Martin Thorborg der har startet Amino op, han har jo efterhånden været iværksætter i mange år, og jeg tror stadig han ser sig selvom en iværksætter, på trods af han har et godt og veletableret firma.
Tilmeldt 8. Jul 06
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 20:40
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg vil starte et firma, der er baseret på ung arbejdskraft (15-18 år) med meget fleksible arbejdstider. Arbejdet består i samling af små enkle artikler, og det er tænkt at arbejdet skal være meget forskelligartet. Indtil videre har jeg kun en enkelt aftale (den er god), men det er selvfølgelig planen at der skal komme flere til. Jeg har først indsendt blanket til momsregistrering i dag, så det er nu det først rigtig skal til at begynde. Det er ikke planen at det skal være et fuldtidsjob for hverken mig, eller nogen af mine kommende ansatte, men ses som et studiejob med kraftig styrkelse af mine personlige kompetencer samt en mulighed for ekstra lommepenge.
Side 1 ud af 1 (7 indlæg)