Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Økonomi Rekruttering - forsøgskaniner søges!

Side 2 ud af 2 (12 indlæg)
Fra Farum
Tilmeldt 19. Jan 06
Indlæg ialt: 5951
Skrevet kl. 22:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er såmænd ikke oprørt eller sur, udover at det virker som at det første man gør er at hagle det ned. Det eneste han har givet udtryk for at han ønsker at undersøge mulighederne for at sætte en rekrutteringsaktivitet op, og straks bliver det betegnet som useriøst på grund af prisfaktoren.

Det jeg siger er at hvis jeg står og skal bruge en skattemedarbejder som skal have nogle bestemte faglige kvalifikationer - hvad jeg faktisk gør - så vil jeg til enhver tid vove den påstand at der ikke er nogle bureauer, uanset hvor dyre de så end er, som er i stand til at vurdere vedkommendes faglige kvalifikationer. Det anerkender du også kan jeg se men faktum er jo at når man laver annoncer - hvad jeg ved fra flere revisorer - så får man da nok nogle ansøgninger men det er i det store hele noget man ikke kan bruge til noget, og der kan et rekrutteringsbureau via netværk m.v. måske skabe nogle kontakter som man ikke kan få via alm. annoncering.

Skattekonsulenterne.dk Rådgivning til revisorer og advokater   Bent Zimmermann

 

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 7. Jun 07
Indlæg ialt: 1947
Skrevet kl. 10:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Jamen hvis du og/eller trådstarter opfatter det som rent "hagle ned", så har jeg ikke formuleret mig godt nok. Når jeg fx. skriver, at man risikerer at blive betragtet som useriøs, så er det bestemt ikke for at hagle ned, men for at give input, som man så kan vælge at bruge som man vil.

Når jeg har skullet bruge en ny medarbejder, så har jeg ofte benyttet (afhængig af virksomheden) intern rekruttering, netværk, bureauer og annoncer. I modsætning til dig, så er det for mig ikke faktum, at man ikke kan bruge ansøgninger til noget. Jeg har ansat via alle kanaler.

Min pointe er, at for mig, giver det mig ikke meget at en anden leverer kandidater, hvis de ikke er blevet fornuftigt screenet inden.

Anyway....nu er der jo svaret på, hvordan konceptet fungerer og det er helt sikkert muligt, at nogle vil finde det interessant.

Jack

Nu kan det snart være nok..... ;o)

Side 2 ud af 2 (12 indlæg)