Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

God revisor ønskes til simpel regnskab med orden i bilag og bogføring i Nordsjælland

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Fra Rungsted Kyst
Tilmeldt 9. Mar 09
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 16:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej venner

God revisor ønskes til simpel regnskab med orden i bilag og bogføring i Nordsjælland.

Min ønsker/ forventninger er: 

  • Revision af simpelt regnskab for ApS i nær fremtid (i 2008 kun 237 bilag/ bogføringlinjer), hvor der er styr på bilag og bogføring. Bogføring er foretaget i excel med kun 4 formler og derfra én pivottabel.
  • Yngre revisor med erfaring, som også er superbruger af excel, og der kender til mindre virksomheder.
  • Ingen kreativ bogføring, men orden i sagerne, så jeg kan sove roligt om natten. Rådgivning, sparring, medspil og modspil om gældende regler og disses krav, muligheder og begrænsninger ønskes naturligvis.
  • Et tæt samarbejde, så jeg også forstår og lærer noget, hvorfor jeg ønsker at vi sidder sammen og arbejder. Jeg giver kaffe og frokost hos mig i 2960. Timebetaling, så kvalitet, viden, orden og afslutning har prioritet.

Kender du nogen som dækker ovenstående, vil jeg meget gerne have kontaktinfo.
På forhånd tak for hjælpen!

Mvh

  Jakob

--------------------------
Jakob Nybo.
ActVal ApS - ACTion that creates VALue - Management Consulting Services.
mailto:jakob.nybo@actval.com - www.actval.com - mobile: +45 222 17 007.
-------------------------- 

Fra Farum
Tilmeldt 19. Jan 06
Indlæg ialt: 5951
Skrevet kl. 22:22
Hvor mange stjerner giver du? :

RevisorOlsen herinde fra er fra  Helsingør, han er registreret revisor og kan derved revidere regnskabet uden at skulle alliere sig med andre.

Når det så er sagt så er der nogle ting hvor de fleste revisorer nok lige vil korrigere dig. Jeg tillader mig ihvertfald at gøre det. Du skriver at der er styr på bogføringen og at det er lavet i Excel. Spørgsmålet er først og fremmest om du herved overholder mindstekravsbekendtgørelsen m.v. (at man skal kunne følge transaktionssporet), men det kan en revisor fortælle dig meget mere om end jeg kan. Det næste er at  revisoren måske har knap så let spil som hvis du havde brugt Summa Summarum, C4, o.l.  men tag evt. en snak med Olsen om det.

Skattekonsulenterne.dk Rådgivning til revisorer og advokater   Bent Zimmermann

 

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)