Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Import af tøj til kvinder

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Næstved
Tilmeldt 20. Jan 09
Indlæg ialt: 128
Skrevet kl. 15:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Jeg sidder og er igang med at undersøge markedet for import af tøj. Har fundet nogen indlæg her på amino angående dette, og skrevet mails / private beskeder til disse personer, men ved ikke helt om de er "out dated" de tilbud og sådan, så nu ville jeg da lige spørge her.

Kunne godt tænke mig at forhøre mig om priser angående import fra udlandet, jeg er igang med at lave en webshop der skal til at sælge kvinde tøj nemlig. "inkl. tasker / tørklæder osv". Shoppen vil være beregnet til kvinder omkring alderen omkring 18-40.

Hvis du kender nogen, eller selv har et import firma som kan gøre dette billigt, kan jeg kontaktes på Johnnyolsen87 (A) gmail.com

Mvh. Johnny.

Fra Søborg
Tilmeldt 6. Mar 09
Indlæg ialt: 92
Skrevet kl. 10:47
Hvor mange stjerner giver du? :

jeg har selv luret nettet af for muligheder mht tøj, det her fandt jeg.. lidt forvirrende men tjek det ud :) http://www.go4worldbusiness.com

det er forskellige steder i verden hvor de fx har dametøj og sådan

 

tjek det ud :D

Fra Randers
Tilmeldt 12. Feb 09
Indlæg ialt: 33
Skrevet kl. 12:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej, Johnny:

Hvilket slags kvindetøj vil du gerne importere ?  Hvis du give mig flere detaljer om tøj, tasker og tørklæder,  kan vi, Tumei DK -Tumei Shanghai, muligvis hjælpe dig med import fra Kina til en meget fornuftig pris.

jeg kan kontaktes på:

bms4242@elrotel.dk   el. bms4343@elromail.dk

Tlf: 86435242 / 23804757

Med venlig hilsen

Wei-shi Shen

Tumei DK

Fra Næstved
Tilmeldt 20. Jan 09
Indlæg ialt: 128
Skrevet kl. 13:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Mange tak for svarene :)

Fra Næstved
Tilmeldt 20. Jan 09
Indlæg ialt: 128
Skrevet kl. 13:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Har sendt dig en mail :)

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)