Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

VVS installatør - samarbejde

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra helsingborg
Tilmeldt 21. Nov 05
Indlæg ialt: 395
Fra  handyman-kompagniet Skrevet kl. 09:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Er der en VVS´er her på Amino, eller kender nogen en af slagsen de kan anbefale?

Min samarbejdspartner er desværre bukket under for krisen. Jeg søger samarbejde omkring mindre bad/toilet og køkkenrenoveringer. Derudover har vi en kundegruppe som pt. får opsat fjernvarmevekslere. Arbejdet er  i hovedstadsområdet. Løbende opgaver. Helst mindre firma.

mvh Sören

- få en håndværker - få et liv

Fra Vanløse
Tilmeldt 6. Jul 09
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 21:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Sören.

Vi søger altid nye samarbejdspartnere, vi er en VVS virksomhed med 16 medarbejdere, ligger i Vanløse og har eksisteret i 36 år.

Vi har stor erfaring indefor de områder du beskriver, eks. lavede vi i 2008 160 badeværelse både enkeltståene men også hele opgange.

Ligeledes lavede vi 32 konverteringer til fjernvarme og servicere ca. 300 fjernvarmeanlæg små som store.

Så du er velkomme til at kontakte undertegnede på kte@tengberg-vvs.dk eller 38196066

 

Med venlig hilsen

Karsten Tengberg.

Fra Kastrup
Tilmeldt 29. Oct 08
Indlæg ialt: 506
Skrevet kl. 14:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Søren

Jeg kender lige manden for dig bruger ham selv rigtig dygtig og til en fair pris 28939603 han hedder kenny

Fra Hillerød
Tilmeldt 27. Dec 13
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 14:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Søren,

Ved godt det er en meget gammel annonce, men det kan jo være i stadig mangler en god pålidelig samarbejdspartner.

Vi er en mindre virksomhed der har egen autorisation.

Mvh Frederik

fl@varmepumperiet.dk 

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)