Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Pris på søfragt ønskes LCL Kina

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)
Tilmeldt 8. Feb 09
Indlæg ialt: 295
Skrevet kl. 01:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Ravn:
 

Michael nu var det jo godt nok mig og ikke dig der spørgte om en pris! Så lad venligst være med at ødelække mit indlæg men dine irelevante kommentare om hvad du mener der er billigt eller ej.  

Tak til Jan for prisen, men desværre er den oprindelige pris på 1115,00 kr "all in".

Mvh

Ravn

Rolig nu. Jeg stillede to uddybende spørgsmål og konstaterede, at jeg synes det var et godt tilbud. Hvis du vil have din tråd for dig selv, må du finde et lukket forum.

Og Jan, ja, jeg synes stadig det lyder som en god pris. Jeg vil kontakte dig, når det bliver aktuelt. Sender lige en PM.

Mvh,
Michael

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12656
Skrevet kl. 12:56
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

 

Jeg er ganske rolig, men det er pisse iriterende at folk som dig ødelægger et indlæg men dybt tåbelige spørgsmål og kommentare som ikke er relevante for det jeg spørger om. Hvad kan jeg bruge det til at du mener prisen er god ? 

Mvh

Ravn

 

Tilmeldt 8. Feb 09
Indlæg ialt: 295
Skrevet kl. 13:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Ravn:

Jeg er ganske rolig, men det er pisse iriterende at folk som dig ødelægger et indlæg men dybt tåbelige spørgsmål og kommentare som ikke er relevante for det jeg spørger om. Hvad kan jeg bruge det til at du mener prisen er god ? 

Mvh

Ravn

Troll? Sjovt at man får "karma"-point ved at være så tvær og nedladende. Find et par større sko. Og glem dit "med venlig hilsen", du mener det jo tydeligvis ikke.

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)