Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

URL og adgangskode

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Hanoi
Tilmeldt 9. Jan 07
Indlæg ialt: 577
Fra  ComOnline - er du ikke online, så kommer du det Vietnam Rejser Skrevet kl. 00:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har tidligere set (kan ikke huske hvor) at man købte et produkt (e-bog) eller lign. hvor man fik en url adresse, og når den var indtastet, kom en boks op hvor man skulle udfylde brugernavn og adgangskode.

Er der nogen der ved hvordan sådan noget fungere? Jeg er ikke selv den store it ekspert, og ved ikke om der er noget man bare lige kan gøre, eller om det kræver en masse.

Venligst Kenneth

Fra København
Tilmeldt 11. Jun 08
Indlæg ialt: 661
Fra  Signifly ApS Skrevet kl. 00:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kenneth.

Flere webshopløsninger (endda open-source = gratis!) understøtter handel med digitale produkter. Afhængigt af hvordan du præcis vil have det ligger der måske lidt udviklingsarbejde i det, men det kræver lidt flere detaljer. Det korte og det lange er at det absolut ikke er noget vanvittigt kompliceret du der har i tankerne.

Boldrer mig med de kreative wunderkids i Signifly - et Digitalt Bureau i København. Altid en god Amino-pris.

Tilmeldt 2. Jun 08
Indlæg ialt: 920
Fra  www.usb.dk Skrevet kl. 00:59
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Hanoi
Tilmeldt 9. Jan 07
Indlæg ialt: 577
Fra  ComOnline - er du ikke online, så kommer du det Vietnam Rejser Skrevet kl. 19:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Arlo

Kan ikke lige se mig ud af det, men ja det lyder rigtigt..

Fra Hanoi
Tilmeldt 9. Jan 07
Indlæg ialt: 577
Fra  ComOnline - er du ikke online, så kommer du det Vietnam Rejser Skrevet kl. 19:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvordan sætter man sådan noget op, så man kun kan få adgang til en pdf eller en video med bruger og kode?

Fra København
Tilmeldt 11. Jun 08
Indlæg ialt: 661
Fra  Signifly ApS Skrevet kl. 19:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Du kan sætte det op med .htaccess som en nævner. Skal det være lidt mere avanceret kan man skrive det selv i et programmeringssprog der passer på din server.

Boldrer mig med de kreative wunderkids i Signifly - et Digitalt Bureau i København. Altid en god Amino-pris.

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)