Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Får ikke længere Mails

Side 4 ud af 5 (41 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 30. Mar 05
Indlæg ialt: 1324
Fra  Altero Design Skrevet kl. 15:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Til orientering, så er jeg så småt begyndt at få mails igen.

 

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12289
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 15:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære venner

I bruger nogle røv-spamfiltre, men hvem kan bebrejde jer det, da der jo kun er et der dur ;-)
Vi har nu rettet en del på vores mails, så jeres røv-spamfiltre kan se forskel på skidt og guld.
Meld gerne tilbage om det hjælper, ellers må vi sende nogle flere krykker ud til jeres filtre ;-)

Dbh Martin 

Fra Hillerød
Tilmeldt 9. Nov 07
Indlæg ialt: 2846
Skrevet kl. 15:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for rettelsen. Fra og med Oxkjærs indlæg ovenfor er jeg begyndt at få mails igen.

Inkl. min personlige favorit; mailen når jeg selv skriver et indlæg. Hvordan har jeg kunnet leve uden  Smile

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Frank Hellerup Madsen:

Fra og med Oxkjærs indlæg ovenfor er jeg begyndt at få mails igen.

Inkl. min personlige favorit; mailen når jeg selv skriver et indlæg. Hvordan har jeg kunnet leve uden  Smile

Hehe, enig. Jeg er også begyndt at få mails igen...!

Fra København Ø
Tilmeldt 27. Jan 06
Indlæg ialt: 2158
Fra  DIVE.in Scuba Diving SorteSokker.dk Skrevet kl. 16:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Martin Thorborg:
I bruger nogle røv-spamfiltre, men hvem kan bebrejde jer det, da der jo kun er et der dur ;-)
Vi har nu rettet en del på vores mails, så jeres røv-spamfiltre kan se forskel på skidt og guld.
Meld gerne tilbage om det hjælper, ellers må vi sende nogle flere krykker ud til jeres filtre ;-)

Indrøm nu bare, at det var nogle af dine spamfighter kollegaer som for at drille dig, havde installeret et hidsigt filter på amino serveren - eller bare blacklistet dig i hele systemet (du beskyldes jo andre steder her på amino for at være spammer) Wink

Jeg driver dykkersitet DIVE.in og freelancer med Bottomline

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12289
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 16:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Bent Lundberg:

Har lige skrevet til martin@thorborg.dk før jeg så denne tråd.

Da jeg har identificeret problemer på afsendersiden, så hold lige på hestene før i begynder at rode for meget med jeres egne systemer.

;0)Bent

 



Hej Bent

Tusind tak for den mail du sendte mig, den har løst det problem vi havde.
Jeg sætter stor pris på din hjælp!

Dbh Martin

Tilmeldt 16. Jun 06
Indlæg ialt: 23
Skrevet kl. 16:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Selv tak kære Martin.

Det er så fedt at kunne deltage i det fantastiske forum du har skabt her, så det er kun dejligt at kunne hjælpe en gang imellem.

;0)Bent

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12289
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 16:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Nicolai Lønne:

Martin Thorborg:
I bruger nogle røv-spamfiltre, men hvem kan bebrejde jer det, da der jo kun er et der dur ;-)
Vi har nu rettet en del på vores mails, så jeres røv-spamfiltre kan se forskel på skidt og guld.
Meld gerne tilbage om det hjælper, ellers må vi sende nogle flere krykker ud til jeres filtre ;-)

Indrøm nu bare, at det var nogle af dine spamfighter kollegaer som for at drille dig, havde installeret et hidsigt filter på amino serveren - eller bare blacklistet dig i hele systemet (du beskyldes jo andre steder her på amino for at være spammer) Wink

;-)

Fra San Francisco
Tilmeldt 24. Apr 05
Indlæg ialt: 1335
Skrevet kl. 18:15
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hey.. Martin?

Kan du huske dengang jeg sagde at jeg "ikke var så blond, at jeg ikke havde tjekket mit spamfilter, inden jeg brokkede mig i offentligt forum"  og derefter sagde at du havde en lille diller?

... 

Skal vi ikke bare sige, at jeg tilsyneladende var lige tilpas blond og kun tjekkede ét af mine spamfiltre, og at jeg i øvrigt er sikker på at du har en overordentligt velproportioneret pikkemand? ;-)

 

 

 

 

 

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12289
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 20:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Lone S. Hansen:

Hey.. Martin?

Kan du huske dengang jeg sagde at jeg "ikke var så blond, at jeg ikke havde tjekket mit spamfilter, inden jeg brokkede mig i offentligt forum"  og derefter sagde at du havde en lille diller?

... 

Skal vi ikke bare sige, at jeg tilsyneladende var lige tilpas blond og kun tjekkede ét af mine spamfiltre, og at jeg i øvrigt er sikker på at du har en overordentligt velproportioneret pikkemand? ;-)



Ha ha ha, stort at du indrømmer det :-)
De forbandede spamfiltre, gid fanden havde dem ;-)

Dbh Martin

Side 4 ud af 5 (41 indlæg)