Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvilken WebShop løsning skal man vælge ??

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra Køge
Tilmeldt 18. Jan 09
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 01:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa !

Jeg har brug for en forholdsvis simpel og enkel webshop, der dog accepterer varianter (størrelser, farver osv) på produkterne.

Jeg skal sælge sportstøj, og folietryk dertil mv.

Det bliver ikke en shop med flere hundrede produkter.

 

Det jeg er på jagt efter er enten en freeware version der virker og er enkel at gå til. Har egenligt leget en del med quick.cart, og den var "næsten" perfekt, men tillod desværre ikke varianter. I så fald skal man købe sig til en pro-vesion der koster omkring 1500,00 kr (hvilket er i overkanten af hvad jeg vil ofre).

Eller en betalingsversion til en rimelig penge, der er nem at have med at gøre, og præsenterer mine produkter på bedste vis (absolut max 200 til 300 kr. pr. måned).

 

Hører gerne fra Jer med ide'er til den bedste løsning herpå :-)

Adressen for shoppen bliver: www.sportspower.dk

 

Med Venlig Hilsen: Alex Hansen

Fra Nuuk
Tilmeldt 9. Feb 09
Indlæg ialt: 451
Skrevet kl. 01:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej, kontakt mig på thomas@aboutweb.dk så vil jeg fremvise vores webshop system som kan lejes til 89kr x moms pr måned (incl hosting)

 

Mvh Thoma

Tilmeldt 20. Sep 08
Indlæg ialt: 92
Skrevet kl. 09:09
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Kastrup
Tilmeldt 19. Sep 06
Indlæg ialt: 954
Skrevet kl. 09:12
Hvor mange stjerner giver du? :

husaren:
Det er god mulighed for at have varianter og de bedste SEO muligheder

Hvilke SEO muligheder har magentocommerce som andre ikke har?

 

Jimmy

Fra København
Tilmeldt 17. Dec 08
Indlæg ialt: 436
Skrevet kl. 09:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Du maa gerne skrive en mail paa bratsch@ofir.dk saa skal jeg nok proeve at hjaelpe dig med et godt tilbud.


MVH Adam

Fra Hinnerup
Tilmeldt 30. Apr 08
Indlæg ialt: 226
Skrevet kl. 09:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej du kan prøve vores webshop her: www.besthosting.dk/demowebshop

Vi tilbyder fri support.

Held og lykke med dit projekt.

Med venlig hilsen

Besthosting.dk

 

Fra Køge
Tilmeldt 18. Jan 09
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 11:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej igen !

 

Foreløbligt tak for de mange svar, som jeg pt. arbejder videre med.

Jeg ved ikke om det har gjort det nemmere, men absolut mere interessant.

Indtil videre er jeg absolut mest hooked på  Golden Planet's webshob samt Easyflow's ditto. De ser begge YDERST interessante ud, og tilsyneladende til en overkommelig pris.

Der er ikke så mange svar mht. freeware-løsninger på egen hjemmeside (måske ikke så overraskende), men jeg modtager da en hel del tilbud fra folk (der mod betalling) kan "hjælpe" mig med at opsætte sådanne løsninger :-)

En løsning som Quick.Cart havde egenligt været fin nok såfremt den bare havde haft mulighed for vare-varianter (som størrelser, farver osv.) - Men det har den desværre ikke, og skal man have dette i Quick.cart så er det en 1500,00 kroners løsning :-(

Da det ikke bliver en shop med hunredevis af varer, har jeg slet ikke brug for lagerstyring og andre smarte ting. Jeg har blot behov for at præsenterer nogle få varer på en enkel og præsentabel vis (netop på det punkt tiltaler EasyFlow-løsningen mig rigtigt meget).

Men kom ENDELIG med flere inputs. Både minuser og plusser ved de forskellige løsninger, således at jeg forhåbenligt ender op med at vælge den rigtigste løsning for mit behov: "It's a Jungle out there ..."  :-)

 

Mvh: Alex - www.sportspower.dk  

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Tag et kig på det svar du fik af husaren... Magento Commerce kunne godt lyde som det du søger. Det er gratis.

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)