Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Design af OsC Webshop

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 17. Feb 09
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 14:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej!.

Er der nogen der har et forslag til, hvor jeg skal lede efter (og om denne pakke overhovedet findes).

Jeg har nemlig en fuldt funktionel OsC webshop, der virker helt optimalt. Det eneste jeg søger er bare en grafisk makeover. Da det grafiske ligenu fungere, men mere er nød fremfor fryd.

Så det eneste jeg søger er et Grafisk design til siden (Dvs, menu, top banner og havd der ellers høre til), og en integrering af samme.

Også, om nogen har en idé om, hvad et overslag på en sådan opgave lyder på.

Smid meget gerne links, eller hvis du selv mener du kunne stå for sådan en opgave.

- Jack

Tilmeldt 19. Aug 08
Indlæg ialt: 126
Skrevet kl. 14:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Det billigste er hvis du selv ændre det. Der findes flere virksomheder der har lavet templates som man kan købe f.ek.s www.templatemonster.com

Fra Vejen
Tilmeldt 9. Mar 08
Indlæg ialt: 511
Fra  Jacob Leander ApS Skrevet kl. 15:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Det lyder til du er tilfreds med opsætningen og bare ønsker lidt ændringer af farverne og det grafiske?

 

Jeg har erfaring med OS Commerce webshops og har bl.a. i et projekt sat en webshop op. Se her..

Google optimering (SEO og Google Ads)

Tilmeldt 17. Feb 09
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 15:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Ov, det der template monster virker meget spændene, hvis man ku finde noget derinde man var tilfreds med, var det jo perfekt!.

Hvor nemt/svært er det at installere?. isæt i forb. med, at jeg har lavet kode ændringer i mange filer (installeret andre moduler osv.)

Fra Kbh
Tilmeldt 4. Mar 09
Indlæg ialt: 348
Skrevet kl. 21:03
Hvor mange stjerner giver du? :

vi kan instalere for dig :) Pm me eller mail leo (at) xgn.dk

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)