Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Et program der holder styr på regnskab, filer og kundekontakt

Side 3 ud af 3 (22 indlæg)
Fra Bording, midtjylland
Tilmeldt 5. Jul 07
Indlæg ialt: 564
Fra  Stepfo Skrevet kl. 18:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Tag evt. et kig på vtiger også.

Du opretter en konto til hver kunde, som du så kan tilknytte diverse aftaler, holde styr på fakturaerne og det hele. Det tager lige lidt tid at sætte op. Jeg kender ikke de andre løsninger, som er nævnt her.

Tilmeldt 25. Mar 09
Indlæg ialt: 69
Fra  TraceAd Analytics Skrevet kl. 22:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Brian,

Kinder æg er ikke altid godt, jo til de små! eller rettere hvis du vil havde middelløsninger samlet i et systemså findes der vel alternativer nok.

Men jeg vil nok anbefale dig e-conomic på punkt 1. (de gør det rigtigt godt, og det er ved at blive standard i mange revisionshuse)

Der kan dog være en anden mulighed hvor du har det hele samlet, men med integration i e-conomic på hele regnskabsdelen, dog gør systmet alt klar for dig så du kan smide det lige ind i e-conomic. Vi har ikke selv valgt denne løsning da vi bruger basecamp fordi kunderne kan være mere interaktive på projekterne.

Selv bruger vi hosted CRM, e-conomic og basecamp. Men vi får så også dækket behovet som vi ønsker.

Selvom mercedes er en fed bil, så render vi ikke rundt i deres tøj. Så nogle gange må man nok leve med flere leverandører hvis man skal have kravene opfyldt.

Sig til hvis du ikke har fundet en løsning endnu, så kan jeg henvise til et ret godt tidstyrings system der slår basecamp, idet du har alle udgifter, indtægter, udlæg, kørsel fakturering, projektsyring etc med på hver eneste opgave. Men den mangler lige den sidste kant af detalje på interaktiviten med kunden. men det er ikke sikkert det er dit krav at de kan noterer på opgaver og lukke dem.

/Mollerup

Side 3 ud af 3 (22 indlæg)