Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Program til LOGO Design eller ligende søges

Side 2 ud af 2 (18 indlæg)
Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 09:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Niforsøg:

Lad for gud skyld være med at bruge tid på at sætte dig ind i grafiske programmer, blot for at lave et logo.Jeg forstår godt, du syntes det kunne være hyggeligt, men i bund og grund er du i gang med en rigtig farlig ting. Nemlig overspringshandlinger.


Enig og uenig.

Hvis du absolut vil hygge dig med at forsøge at designe selv, skal du da gøre det i Adobe-programmerne. Men du skal også vide, at det er en fritidsinteresse, som ikke kan betale sig. Men hvem ved - måske bliver du så bidt af det, at du kan begynde at tilbyde logodesign til andre - hvis du gør det billigt nok, kan du sagtens konkurrere herinde, hvor priserne ofte er absurde.

mvh Hans

Fra Jyderup
Tilmeldt 1. Dec 08
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 10:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Alle

1000 Tak for alle de gode råd, i har givet mig, jeg vil få skrevet dem ned og lægge dem ud på bordet som et puslespil, og finde ud af hvilket råd jeg har fået, der er den bedste løsning for mig, endnu engang tak.

Go Weekend.

Tilmeldt 27. Sep 08
Indlæg ialt: 271
Fra  www.milledille.dk Skrevet kl. 10:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kan klart anbefale Kathrine Lysgaard, som er en fantastisk dygtig pige, som har lavet vores logo og alt grafisk design på vores hjemmeside og off-line. Du kan se hvad hun kan på vores hjemmeside www.milledille.dk og på hendes egen hjemmeside www.klysgaard.dk. Og så kan jeg lige tilføje, at jeg næsten tror, at hun er billigere end det program du vil downloade. :-)

Venlig hilsen

Louise Berg

www.milledille.dk

 

Fra Odense
Tilmeldt 18. Feb 09
Indlæg ialt: 20
Skrevet kl. 16:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Vil klart give Jacob ret:)

Få nogle som ved hvad de gør til at udforme et som passer til netop din virksomhed.

 

Mvh. Nicklas

Fra Odense
Tilmeldt 18. Feb 09
Indlæg ialt: 20
Skrevet kl. 16:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Glemte lige at tilføje undgå helst og bruge de der amerikanske sider som vil lave dig et logo for 100$

Fra København
Tilmeldt 20. Jan 06
Indlæg ialt: 280
Skrevet kl. 16:55
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Jyderup
Tilmeldt 1. Dec 08
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 17:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for linket, Benny, Jeg giver dig ret.

Fra Hjørring
Tilmeldt 31. Jul 07
Indlæg ialt: 48
Skrevet kl. 17:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Thomas,

Nu ved jeg godt at de fleste har frarådet dig selv at bruge for meget tid på logo fremstilling, eller benytte papir og blyant, men jeg synes lige du skulle have et link til et program, som er gratis, der fint kan benyttes til at lave nogle forsøg med.

http://www.inkscape.org/

 

Side 2 ud af 2 (18 indlæg)