Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Brug for en god idé?? Eller hjælp til forretningsplanen?

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)
Tilmeldt 17. Jan 08
Indlæg ialt: 33
Skrevet kl. 19:02
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,5 stjerner givet af 2 person

Hej.

Jeg er selv iværksætter, jeg ha hjulpet en del andre igang .. jeg er fyldt med gode idéer og er super til at overskue en forretningsplan

LIge nu arbejder jeg fuldtid, men går du og leder efter #den gode idé# fordi du vil starte selv men bare ikke kan finde på hvad så lad mig hjælpe dig. Giv mig dine keywords til hvad du er god til og hvad du vil lave så finder jeg konceptet. Har gjort det før! ;) 

Går ud fra intet i verden er grattis.. færeste ting.. men da jeg selv har været selvstændig og ved hvor stramt det kan være at starte laver vi en god deal med % af virksomhedens omsætning og en god sparringspartner under hele processen fra start til success.. og mit engagement vil jo derfor være.. tjener du penge.. tjener jeg også en sjat! ;) 

Lad mig høre fra dig hvis det har interesse. Jeg formidler også gerne en god kontakt. 

MVH

Sandra

 

Fra Grenaa
Tilmeldt 13. Aug 08
Indlæg ialt: 40
Fra  DirectHost Skrevet kl. 00:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsan :)


Jeg vil gerne gøre brug af dit dejlige tilbud. Kontakt mig endelig per mail.

thardmann@live.dk

 

Mvh Tomas

Tilmeldt 27. Feb 08
Indlæg ialt: 19
Skrevet kl. 19:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Sandra

Hvis du har den gode idé, og den kan realiseres med fordel fra dubai, så er jeg klar.

/Davion

kroghmeister@gmail.com

Tilmeldt 25. Mar 09
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 23:36
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 1. Apr 09
Indlæg ialt: 52
Skrevet kl. 13:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Hi I have a couple of ideas and need a little help on how to implement them. If you can help you vcan contact me babysham-786@hotmail.com.thanks.

Tilmeldt 1. Apr 09
Indlæg ialt: 52
Skrevet kl. 16:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Hi one of my ideas involves ex proffessional sports players eg football. I workde with a company for a short period in u.k and feel this could be a great concept that can work in denmark. Comming from England I dont know much about danish football so would like more info. The idea is to integrate into schools and corporate sector. Any help, comments welcome....

The second is to sell designer clothes,accessories from brands that are well established in u.k eg Quicksilver,Miss sixty,Bench,Firetrap etc. everything from jeans,shoes sports gear.mens womens and kids....I know thers quite a lot available in denmark but have not come accross a few of the brands. Can be bought at least 50% less than high street. Deciding wether to set up net butik or sell through homeparties etc.....

Fra Saigon
Tilmeldt 12. Mar 08
Indlæg ialt: 34
Skrevet kl. 21:19
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Roskilde
Tilmeldt 21. Apr 09
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 21:36
Hvor mange stjerner giver du? :

sannesol:

Hej.

Jeg er selv iværksætter, jeg ha hjulpet en del andre igang .. jeg er fyldt med gode idéer og er super til at overskue en forretningsplan. 

LIge nu arbejder jeg fuldtid, men går du og leder efter #den gode idé# fordi du vil starte selv men bare ikke kan finde på hvad så lad mig hjælpe dig. Giv mig dine keywords til hvad du er god til og hvad du vil lave så finder jeg konceptet. Har gjort det før! ;) 

Går ud fra intet i verden er grattis.. færeste ting.. men da jeg selv har været selvstændig og ved hvor stramt det kan være at starte laver vi en god deal med % af virksomhedens omsætning og en god sparringspartner under hele processen fra start til success.. og mit engagement vil jo derfor være.. tjener du penge.. tjener jeg også en sjat! ;) 

Lad mig høre fra dig hvis det har interesse. Jeg formidler også gerne en god kontakt. 

MVH

Sandra

 

 

Jamen hej sandra (:

jeg leger med planen omkring at starte en webshop hvor jeg skal sælge mode herretøj, og kunne godt bruge noget hjælp da jeg er ret ny i denne verden som jeg er begyndt at holde rigtig rigtig meget af (:

 

kontakt mig da gerne via mail Kj3rgaard@gmail.com hvis du skulle ha lyst til at tage en udfordring op (:

Mvh Michael

 

Tilmeldt 17. Nov 08
Indlæg ialt: 17
Skrevet kl. 13:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Sandra,

Du må meget gerne kontakte mig, ang nogle af dine ideér.

Jeg går hver dag og tænker på hvad jeg skal lave, jeg kan bare ikke finde det rigtige... og jeg brænder sku for at komme igang.

 

R.

Tilmeldt 17. Jan 08
Indlæg ialt: 33
Skrevet kl. 19:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Davion,

Det er jo et spørgsmål om at finde noget der går med dine kerne kompetancer! :) Det er jo ikke bare lige sådan..

 

Hvad laver du i Dubai? :) Fortæl mig lidt mere så skal jeg se hvad jeg kan komme op med! :)

 

MVH

Sandra

 

 

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)