Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på olæg til hjemmeside?

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)
Fra Give
Tilmeldt 8. Aug 06
Indlæg ialt: 116
Skrevet kl. 13:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Business:

Hedeby.Net:

Business:

Lasse: Der er plads til alle på Amino.....også dig. Dette er ikke et staveforum, så stik du bare piben ind ;o)

Hessellund: Jeg må ligeledes være ærlig. Det er bestemt en ommer....både på designkvalitet og tema imo.

 

Håber at du kan bruge det ;o)

Jack

 

 

Som jeg skriver er det for at hjælpe ham, når han skal forfatte tekster til sin hjemmeside. Min fornellemse fornemmelse er også at han kan stave, men at det går en tand for hurtigt på keyboardet... Så det var ikke ment som en personlig hetz...

 

 

Nej, men det er ualmindelig dårlig stil, at kommentere på folks stavning på et forum. Desuden er det fuldstændig unødvendigt, og fjerner fokus fra emnet ;o)

Jack

Jeg kan ikke forstå hvorfor det skal være tabu at kommentere forkert stavning i et forum. Desuden var det venligt ment... men jeg skal da huske det til en anden gang... Fortsat god weekend!!

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 7. Jun 07
Indlæg ialt: 1947
Skrevet kl. 13:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Hedeby.Net:

Business:

Hedeby.Net:

Business:

Lasse: Der er plads til alle på Amino.....også dig. Dette er ikke et staveforum, så stik du bare piben ind ;o)

Hessellund: Jeg må ligeledes være ærlig. Det er bestemt en ommer....både på designkvalitet og tema imo.

 

Håber at du kan bruge det ;o)

Jack

 

 

Som jeg skriver er det for at hjælpe ham, når han skal forfatte tekster til sin hjemmeside. Min fornellemse fornemmelse er også at han kan stave, men at det går en tand for hurtigt på keyboardet... Så det var ikke ment som en personlig hetz...

 

 

Nej, men det er ualmindelig dårlig stil, at kommentere på folks stavning på et forum. Desuden er det fuldstændig unødvendigt, og fjerner fokus fra emnet ;o)

Jack

 

Jeg kan ikke forstå hvorfor det skal være tabu at kommentere forkert stavning i et forum. Desuden var det venligt ment... men jeg skal da huske det til en anden gang... Fortsat god weekend!!

 

nej, det kan du åbenbart ikke, men hvis du undlader det, så undgår du, som tidligere sagt, at fjerne fokus fra trådens emne, samt at genere folk der er ordblinde. Det har altså ikke noget med tabu at gøre, men om almindelig respekt fuld opførsel og pli.

God weekend til dig også.

Jack

Hessellund: Vi glæder os til at se næste udkast ;o)

 

Nu kan det snart være nok..... ;o)

Fra Give
Tilmeldt 8. Aug 06
Indlæg ialt: 116
Skrevet kl. 13:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Mangel på respekt osv. har intet med det at gøre. Hvis du nu læser mit første indlæg igen, kan du se at jeg spørger om han har svært ved at stave eller om det går for hurtigt. Jeg havde svært ved at forstå inlægget i starten pga manglende bogstaver. Dette kan nemmere fjerne fokus fra emnet da man kan blive misforstået, og dermed ville jeg bare gøre ham opmærksom på at han bør læse sine indlæg igennem inden han poster dem.

For som han selv skriver, staver han udemærket og at det bare går for stærkt, og så er den sag ude af verden, hvis det ikke var fordi at du blandede dig.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu ved jeg ikke hvad standardkotumen er, men tak for jeres hensynsfuldhed. Men jeg blev ikke støt af Lasses indlæg - han havde jo ret. Og jeg skal tage mig mere sammen - især når det går ud over budskabet.

Fra København
Tilmeldt 15. Dec 08
Indlæg ialt: 899
Skrevet kl. 13:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Robert.

Først tilykke med ideen, og for at vende tilbage til emnet har jeg nogle kommentarer til designet.

Din ven stiller det meget fancy op med definitionen af dit kundesegment, men hvis hans svar på dette segment er det design forstår jeg ingenting. Det hendvender sig da ikke til kvinder på 32 der bare ønsker ting der virker. Sådanne kvinder gider da ikke kigge på 2 nuttede væsner og aner da ikke at LINUX er lig med en pingvin. Hvis det er en kvinde der bare skal have til der virker, så skal hun have en webshop der servere varerne på et sølvfad til hende, og ikke noget hun skal klikke rundt.

Få nogle varer på forsiden, og din ven må altså rigtigt gerne sætte sig noget mere ind i MAGENTO shoppen fordi den indeholder en masse features som kan gøre det lettere netop for det kundesegment der er definitionen.

Jeg er enig om at det er en ommer, den side signalerer overhovedet ikke en troværdig webshop med "klik & play" produkter.

-Karsten

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Goddag,

ja nu har jeg snakket med min webdesigner - det var helt pinligt. Det var slet ikke et udkast - eller jo det var det, men mere et overodnet billede af hvad er det jeg vil ha' en v. 0.1 Hehe... jeg er bare ikke vant til at arbejde på den måde.

Nåh, men for alt ære og respekt for min super dygtige webdesigner, undskylder jeg, at jeg postede det. Han er utrolig dygtig, med nogle kæmpekunder i porteføljen. Hvor jeg i alt beskedenhed komme til at stå imellem.

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)