Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Samarbejdspartner til etablering af aftaler vedr. on-line markedsføring

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 6. Sep 06
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 12:00
Hvor mange stjerner giver du? :


Jeg varetager salget af forskelligt software i Norden, herunder; Antivirus, PC Optimizer samt On-line back up og søger et par samarbejdspartnere.

Salget foregår idag primært via forskellige sites og medlemsklubber (eksempelvis wupti, berlingske osv) på affiliate basis. Det vil sige med en kommision baseret på omsætningen fra den enkelte site.

Shoppen ser således ud: www.mysecuritycenter.com

Vi har ca  5 mio brugere i Europa, og der er et kæmpe potentiale for vedkommende der kan varetage etableringen og håndteringen af de forskellige nye partnersites fremover. Jeg bruger idag primært min tid på administration.

Kort fortalt går arbejdet ud på at lave nye aftaler om markedsføring og salg af Antivirus med eksempelvis en fagforening, som så markedsfører et special tilbud til deres medlemmer. Fagforeningen får et fee pr medlem der benytter sig af tilbuddet, på samme måde som du også får det.

Du får adgang til en log in side så du løbende selv kan følge med i hvordan de går med salget på hver af dine enkelte samarbejdspartnere.

Du behøver ikke at have en lang erfaring fra lignende salg, det er ikke specielt kompliceret og jeg skal nok sætte dig grundigt ind i tingene.

Kontakt mig endelig hvis du synes det lyder spændende eller hvis du har spørgsmål på 28 11 31 61

Hilsen Morten

 

 

Tilmeldt 20. Sep 06
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 17:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Morten,

Det lyder interessant og en partner og jeg har gang i et nordisk online projekt, hvor mål gruppen er unge mænd. har du nogle priser på hvor meget affiliates får tildelt?

 

Mvh Frederik, pizzz4(a)gmail.com

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)