Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger dansk host

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 13. Jan 09
Indlæg ialt: 17
Skrevet kl. 11:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle Amino'er

Jeg sidder og søger hosting til en kunde. Vi søger efter en dansk host der har sikkerheden iorden hardware mæssigt, men som også undersøtter SSL.

Det er vigtigt for vores kunde at der en meget høj oppetid og at der bliver lavet backups løbende da data'en der skal gemmes har meget stor betydning for kunden og brugerne af websitet.

Kunden ser gerne at backups bliver taget på en fysisk andet sted end hvor serveren står der i tilfælde af brænd eller lignende stadig er en fungerende backup og server at arbejde med.

I første omgang skal løsning kunne klare omkring 100 brugere, men på længere sigt kommer tallet til at stige kraftigt så det er derfor meget vigtigt at løsningen kan følge med og at vi løbende kan ændre den.

Softwaren der kommer til at kører på server bliver med meget stor sandsynlighed programmeret i PHP med en MySQL database.

Hvis der er nogen der kender en dansk host der kan opfylde de her kræv så læg lige et indlæg i den her tråd.

Med Venlig Hilsen

Troels K. Christensen

Fra Århus
Tilmeldt 18. Feb 06
Indlæg ialt: 4322
Skrevet kl. 11:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Er dit budget i størrelsesordenen "webhotel" eller "egen server" eller et sted i mellem?

Umiddelbart lyder det som en opgave en virtuel server med daglig backup af hele den virtuelle server (hurtig restore på nyt hardware hvis den fysiske server dør helt) + ekstern backup af alle filer og databaser  f.eks. 4 gange i døgnet.

Du er velkommen til at kontakte mig for at høre mere om mulighederne for sådan en løsning hos os.

Safeticket - Dit enkle og fleksible billetsystem.

Fra 9560 Hadsund
Tilmeldt 28. Sep 05
Indlæg ialt: 1291
Fra  Conseo Skrevet kl. 11:38
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 19. Aug 08
Indlæg ialt: 126
Skrevet kl. 23:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Lyder måske som om du måske skal gå efter en virtual server som Anders nævner. Det kan give nogle frihed og oftes kan de opgraderes rimelig hurtigt hos mange udbydere. Senere kan man flytte det til en dedikeret server.

Fra Høng
Tilmeldt 5. Dec 05
Indlæg ialt: 1004
Skrevet kl. 15:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Toolz:

Det er vigtigt for vores kunde at der en meget høj oppetid og at der bliver lavet backups løbende da data'en der skal gemmes har meget stor betydning for kunden og brugerne af websitet.

I første omgang skal løsning kunne klare omkring 100 brugere, men på længere sigt kommer tallet til at stige kraftigt så det er derfor meget vigtigt at løsningen kan følge med og at vi løbende kan ændre den.

Softwaren der kommer til at kører på server bliver med meget stor sandsynlighed programmeret i PHP med en MySQL database.

De fleste idag har faktisk en oppetid i nærheden af 100 %.

Sats på en server, du bør kunne få denne inkl. hostning for ca. 1.000-1.500 kr. pr. måned, så løber du ikke tør forløbigt.

php og mysql er standard på Linux webhoteller, som mange kører med dette burde ikke være et problem.

mvh

Mogens

Easy Webhost

http://www.easywebhost.dk/

 

 

Fra Dalgasgade 11, Herning
Tilmeldt 28. Jan 09
Indlæg ialt: 763
Fra  Powerhosting ApS Skrevet kl. 15:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Toolz:

Hej alle Amino'er

Jeg sidder og søger hosting til en kunde. Vi søger efter en dansk host der har sikkerheden iorden hardware mæssigt, men som også undersøtter SSL.

Hej Toolz

Jeg vil tro de fleste seriøse spillere (dandomain, scannet, pil.dk) opfylder dine krav. Jeg kan oplyse at vi også har mulighed for at sætte SSL op.

Toolz:
Det er vigtigt for vores kunde at der en meget høj oppetid og at der bliver lavet backups løbende da data'en der skal gemmes har meget stor betydning for kunden og brugerne af websitet.
Hvordan definerer du "løbende" ?

Toolz:
  Kunden ser gerne at backups bliver taget på en fysisk andet sted end hvor serveren står der i tilfælde af brænd eller lignende stadig er en fungerende backup og server at arbejde med.
Det kan vi også klare. Dog bør du nok overveje evt. problematikker omkring DNS-caching / TTL og data´enes validitet.

Toolz:
I første omgang skal løsning kunne klare omkring 100 brugere, men på længere sigt kommer tallet til at stige kraftigt så det er derfor meget vigtigt at løsningen kan følge med og at vi løbende kan ændre den.
  Uden at kende noget til din applikation og evt. load / user, så vil jeg nok mene du skal kigge efter noget VPS / dedikeret hvis du mener at have brug for at kunne skalere ud af shared-hosting. Kig evt. på amazon EC2 og lign.

Toolz:
Softwaren der kommer til at kører på server bliver med meget stor sandsynlighed programmeret i PHP med en MySQL database.

Hvis der er nogen der kender en dansk host der kan opfylde de her kræv så læg lige et indlæg i den her tråd.

Med Venlig Hilsen

Troels K. Christensen

Vi kan helt sikkert hjælpe dig, hvis du er interesseret er du velkommen til at ringe direkte til mig på 86253320, eller smide en mail til support@powerhosting.dk

God vind med projektet!

Dennis  | (+45) 7222 4457 | Dalgasgade 11, 7400 Herning 

Seriøs Magentohosting

Tilmeldt 19. Aug 08
Indlæg ialt: 126
Skrevet kl. 17:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Når du på et tidspunkt ved hvad du gerne vil gå efter kan du f.eks. søge efter udbyder af den ene eller anden slags på www.hostindex.dk for danske udbydere.

Fra Høng
Tilmeldt 5. Dec 05
Indlæg ialt: 1004
Skrevet kl. 20:27
Hvor mange stjerner giver du? :

powerhosting:

Jeg vil tro de fleste seriøse spillere (dandomain, scannet, pil.dk) opfylder dine krav. Jeg kan oplyse at vi også har mulighed for at sætte SSL op.

Dette er standard idag.

powerhosting:

Vi kan helt sikkert hjælpe dig.

Der kom pointen med dit indlæg, at sælge dine egne ydelser....

 

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 20:32
Hvor mange stjerner giver du? :

www.easywebhost.org:

Dette er standard idag.

Er det da ved gud ikke!

De fleste kan finde ud af at sætte det op, ja, men derfra og til at påstå at det er standard der er sku langt.

 

www.easywebhost.org:

Der kom pointen med dit indlæg, at sælge dine egne ydelser....

Og det er du ikke?

 

(ps. køb mine produkter)

 

Fra Århus
Tilmeldt 18. Feb 06
Indlæg ialt: 4322
Skrevet kl. 20:36
Hvor mange stjerner giver du? :

www.easywebhost.org:

powerhosting:

Vi kan helt sikkert hjælpe dig.

Der kom pointen med dit indlæg, at sælge dine egne ydelser....

Det er vel også det man blandt andet kan bruge et sted som Amino til.

Hvis man ikke skulle "have lov til" at komme med tilbud til de folk herinde der forespørger hjælp til løsningen af deres specifikke udfordring, så ville Amino blive et ganske kedeligt sted at være.
Der er jo når alt kommer til alt, ikke mange herinde der er her for de andre brugeres blå øjnes skyld.

Der ligger efter min opfattelse et erhvervsmæssigt formål bag de fleste af de indlæg der skrives her, det kan være i form af brandingværdi, direkte salg til folk herinde eller blot muligheden for at vise andre iværksættere hvordan man opfører sig online.

Powerhostings indlæg er jo på ingen måde anderledes end det indlæg du har lavede med særlige tilbud på webhoteller, til de kunder der var ramt af Needhosts konkurs tidligere.

Debatten om hvorvidt man bør give folk et tilbud når de forespørger en løsning hører forøvrigt ikke til i denne tråd, så vil det være bedre at starte en ny tråd så vi ikke forstyrrer spørgeren her med unødige indlæg.

Safeticket - Dit enkle og fleksible billetsystem.

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)