Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Telefonservice

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 13. Jul 08
Indlæg ialt: 38
Skrevet kl. 17:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Har hørt om en service, hvor en telefonpasser tar indkommende opkald for en. Og giver en besked om at ringe tilbage.

Søger dette fordi jeg ikke vil snakke i telefon når jeg står ved mine kunder. Er faktisk lidt af et problem. Så ville høre om nogen kender et stabilt og reelt firma der yder sådan en service? 

Martin Grove
Fra Mageløs, Odense
Tilmeldt 29. Mar 05
Indlæg ialt: 958
Skrevet kl. 17:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi gør brug af CityCallCenter, og vi er enormt glade for deres service. Vi har to 70-numre koblet på hos dem, og når kunder ringer til os, tager vores receptionist telefonen. Afhængig af kundens (og vores) ønske, stilles der igennem til en af personerne på kontoret. Sidder vi i møde, tager CCC imod besked, det samme gælder hvis vi er optaget i telefonen eller ikke når at tage den.

Man kan melde møde via e-mail og SMS, så det er let at sikre sig, at telefonopkald bliver holdt tilbage hvis man er hos en kunde.

Hils fra David fra GMTA, hvis du ringer til dem. :)

Fra Århus
Tilmeldt 18. Feb 06
Indlæg ialt: 4322
Skrevet kl. 18:15
Hvor mange stjerner giver du? :

David Mc Nally:

Vi gør brug af CityCallCenter, og vi er enormt glade for deres service. Vi har to 70-numre koblet på hos dem, og når kunder ringer til os, tager vores receptionist telefonen. Afhængig af kundens (og vores) ønske, stilles der igennem til en af personerne på kontoret. Sidder vi i møde, tager CCC imod besked, det samme gælder hvis vi er optaget i telefonen eller ikke når at tage den.

Man kan melde møde via e-mail og SMS, så det er let at sikre sig, at telefonopkald bliver holdt tilbage hvis man er hos en kunde.

Hils fra David fra GMTA, hvis du ringer til dem. :)

Du kan sådan set også hilse dem fra Anders fra ACE|NET - Jeg er også rigtig godt tilfreds med deres service.

 

Safeticket - Dit enkle og fleksible billetsystem.

Tilmeldt 13. Jul 08
Indlæg ialt: 38
Skrevet kl. 19:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Tusind tak for det. Skal hilse fra jer begge;-)

Martin Grove
Side 1 ud af 1 (4 indlæg)