Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til produktion af tøj

Side 1 ud af 2 (19 indlæg)
Tilmeldt 29. Jan 09
Indlæg ialt: 24
Skrevet kl. 18:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Som overskriften siger er jeg på udkig efter en systue eller noget i den retning som ikke kigger så meget på antallet af hver enkelt style der skal laves men på et godt håndværk og en god kvalitet, det jeg er på udkig efter er et sted hvor de kan producere jeans, noget strik, hættetrøjer i god og meget kraftig kvalitet, og gerne t-shirts i god kvalitet, håber på hjælp og gode ideer fra Jer af

Fra Saigon
Tilmeldt 12. Mar 08
Indlæg ialt: 34
Skrevet kl. 21:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej MNC

vi har kontakt i Vietnam er du interreser er du velkomme kontakt mig på email. tnnmdk@yahoo.dk eller ringe  +4... til mig vi kan find ud af det .

mvh.

Tien Ng.

Tilmeldt 29. Jan 09
Indlæg ialt: 24
Skrevet kl. 21:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa

Jamen hvordan ser det ud med antal af de dele der skal produceres, og hvad er der mulighed for at producere der hvor du har kontakter. på forhånd Tak

MNC

 

Fra Saigon
Tilmeldt 12. Mar 08
Indlæg ialt: 34
Skrevet kl. 20:53
Hvor mange stjerner giver du? :

hej igen

kan du ikke send mig tegning eller photo antal stk. og stoft type så jeg kan give pris .

mvh.

Tien ng. 

Tilmeldt 29. Jan 09
Indlæg ialt: 24
Skrevet kl. 08:48
Hvor mange stjerner giver du? :

har sendt dig en mail

 

Fra Saigon
Tilmeldt 12. Mar 08
Indlæg ialt: 34
Skrevet kl. 12:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej igen

Jeg har ikke modtage nogen mail fra dig prøve send til mig igen

tnnmdk@yahoo.dk

mvh.

Tien Ng.

Tilmeldt 29. Jan 09
Indlæg ialt: 24
Skrevet kl. 12:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Tnnmdk Smilehar prøvet at sende en igen, håber at du modtager den

 

Tilmeldt 24. Feb 08
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 17:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

kik lidt på www.sydine.com der er meget god info om hvordan man kan komme igang med en produktion m.m. Sydine er en lille Dansk / Moldavisk systue under faglige Danske hænder. De syr med omhu og de kan sy i små mængder og hjælper også gerne med design og prototyper. Og meget mere...  De har erfaring med jeans - steet weare, men også med strik og hækling

ring eller skriv gerne for mere info.. 36992141  De bedste hilsner Rodica;

Fra Hørsholm
Tilmeldt 18. Nov 08
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 21:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Try us!  An Chinese company here in Denmark,  has setup in Beijing and Hong Kong. Cureently we are servicing Danish wholesaler or retailer who selling textile products here in Denmark. We ourselve imp/exp. Danish/Chinese products in between two countries. With more than 14 years experience, we do know how. We offer free consulting time to new customers. Visit us on www.chinachain.dk or leave your meassage to info@chinachain.dk

Tilmeldt 12. Aug 08
Indlæg ialt: 17
Skrevet kl. 10:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Jeg kan hjælpe. Jeg har en sourcing/quality assurance virksomhed i Ho Chi Minh City i Vietnam. Vi arbejder med forskellige fabrikker og kan producere det meste af det du efterspørger. Vi har danske managers i VN som sørger for at dine behov og krav bliver mødt.

Send mig en mail på claus@quadvn.com med informationer om din virksomhed og de produkter du ønsker at få produceret.

Mvh.

Claus

Side 1 ud af 2 (19 indlæg)