Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Start af virksomhed i Caribien (EU-land)

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 21. Jan 09
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 20:06
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

Kære Aminoer,

 

Jeg er nu landet i caribien efter at have krydset atlanten. Derhjemme forlod jeg min egen virksomhed efter at have lavet videoproduktion i to år. Jeg har nu set en oplagt mulighed for at førere mine erfaringer videre hernede fra og skabe produktioner her i forskellige brancher.

Øen er st.maaten/st.martin og delvis fransk/hollandske territorie altså inden for eu's grænser. På den franske del er selve økonomien, bosættelse, arbejdstilladelse, osv som i EU. Den hollandske del er til gengæld meget strenge mht. til arbejdstilladelse mv.

Pt. bor jeg på en båd, hvilket umiddelbart kan være en fordel, da jeg så ikke skal betale skat? - Men har nogle erfaringer med at starte virksomhed i frankrig/caribien - Starte en virksomhed som ikke har nogle tilknytning til noget land, hvad med banker, offshorebanking osv.

Håber i forstod lidt af mine spørgsmål ellers spørg ind, eller har nogle gode råd.

Varme Hilsner til jer

 

Mathias

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:19
Hvor mange stjerner giver du? :

lyder spænendene!, skal dit nye firma også lave video-produktioner?

Vh Silas

Tilmeldt 21. Jan 09
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 16:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Jep, Første fokus er på timeshare-appartments med æstetiske præsentationsfilm som De kan ligge op på deres hjemmeside, så potentielle køber kan få en bedre ide om prospektet og evt. investering. Derefter er der et kæmpe yacht-marked som der også er potentiale I, med 3 underkategorier. Charter, Brookers og feriefilm.

 

Har fundet ud det bedste kan betale sig at starte firma på den franske side - Det giver tilladelse til at handle på hele ø'en.

 

Alt godt fra her, poster min webside så snart den er oppe.

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)