Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Abonnementsløsning?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 13. Feb 08
Indlæg ialt: 236
Skrevet kl. 21:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer.

Jeg vil gerne oprette en webshop, og vil i den forbindelse gerne sælge vare på abonnementsordning.

Det skal forståes sådan at kunde acceptere at vi trækker eks. 100 kr på hans/hendes konto hvert år, så han/hun ikke skal til at have en faktura og derefter tilmelde sig PBS. (Der er jo også en chance for at man mister sine kunder).

Jeg har hørt fra flere at dette ikke er muligt/lovligt, da man ikke må gemme på kundens kortoplysninger.

Men hvordan kan eks. Telmore automatisk hæve penge fra min konto, når den når 0 kr. det må vel i pricippet være det samme.

Er der nogen der kender en løsning på dette "problem"?

Fra København
Tilmeldt 30. Mar 05
Indlæg ialt: 1324
Fra  Altero Design Skrevet kl. 09:00
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Aalborg
Tilmeldt 7. Nov 07
Indlæg ialt: 438
Fra  ePay A/S Skrevet kl. 20:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Per,

Du skal have en Internet indløsningsaftale med PBS og godkendes hos dem til abonnementsbetalinger (primært krav til dine betingelser overfor brugeren/abonnenten), derudover skal du have en aftale med en betalingsgateway som tilbyder dette.

Med venlig hilsen

Thomas Pedersen  - www.ePay.dk    

Interesseret i mobilbetaling?  Læs mere her

Fra København
Tilmeldt 18. Mar 09
Indlæg ialt: 74
Skrevet kl. 20:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej 

Jeg ser to typer af løsninger på dette problem

1)  Standard Betalingsservice - på samme måde som de fleste af os betaler alt muligt andet. Tag en snak med PBS omkring dette.

2) Recurring Payment via kreditkort. Find dig en PSP, som kan sætte dette op. Det er meget normalt for visse brancher (viruskillere, scanning, "letpåklædte damer" etc) at få betalingen på den måde. Så er det PSP'en der håndtere kortbetalingen og gemmer nummerne - så er du stadig PCI kompliant.

Mvh.

Jacob Koch

www.cardcashmanagement.com 

Fra Cerros de Aquila, Mijas, Malaga, Spanien
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 456
Fra  Cuno Tech ApS Skrevet kl. 00:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Per,

Det er ikke noget problem med Quickpay og den rigtige software.

Vi har lavet flere abonnement systemer, og jeg giver dig gerne et tilbud på det. Hvis ikke du allerede har systemet.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)