Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Joomla: installering af extensions.

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra Aarhus
Tilmeldt 13. Nov 08
Indlæg ialt: 1450
Fra  Hoeks.dk Skrevet kl. 17:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har to/tre extensions jeg skal have installeret til min joomla 1.0 pakke. Min server kører safe-mode: on, hvorfor en installation godt kan være lidt sværere en normalt.

Som sagt er joomla! allerede installeret. Opgaven forløber således:

Du får ftp oplysningerne og login til joomla kontrol panel på mail, samt en vedhæftet fil med extensions'ne og derefter skal du få det til at virke.
Jeg regner med at opgaven vil tage ca. en time og der er naturligvis tale om betalt arbejde.

Opgaven skal være løst inden tirsdag d. 20/1.

Kontakt mig på rasmus[at]hoeks(dot).dk eller 50451292 med et bud på hvad sådan noget skal koste.

 

Fra Odense
Tilmeldt 22. Aug 07
Indlæg ialt: 2539
Fra  redWEB ApS Skrevet kl. 18:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Bemærk at adskillige ekstensions slet ikke kan afvikles på en server med save mode on.

Så alt efter hvilken extension det er kan det være en umulig opgave.

Har desværre ikke mulighed for at hjælpe da vi er booked helt op.

Fra Aarhus
Tilmeldt 19. Aug 08
Indlæg ialt: 320
Skrevet kl. 19:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Vær opmærksom på, at du selv rigtig nemt kan installere mange extensions. Har du dine extensions som ZIP-filer, kan du uploade dem via Extension Manager i Joomla. Det er superlet.

Se dansk tv fra udlandet via dansk proxy med DanskProxy.com.

Fra Odense
Tilmeldt 22. Aug 07
Indlæg ialt: 2539
Fra  redWEB ApS Skrevet kl. 19:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Du kan ikke installere extensions på en Joomla 1.015 på en server med safe mode med mindre det er installeret et ftp lag i den (patch til den gamle Joomla).

Derudover kan rigtigt mange extensions (specielt de mere avancerede) ikke bruges på safemode.

Fra Aarhus
Tilmeldt 13. Nov 08
Indlæg ialt: 1450
Fra  Hoeks.dk Skrevet kl. 22:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Havde det været så nemt, så havde jeg nok ikke ville betale en for det. Men ellers tak for oplysningen ;P

Fra Aarhus
Tilmeldt 13. Nov 08
Indlæg ialt: 1450
Fra  Hoeks.dk Skrevet kl. 22:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Er det ikke muligt at uploade filerne manualt`?

Fra Odense
Tilmeldt 22. Aug 07
Indlæg ialt: 2539
Fra  redWEB ApS Skrevet kl. 23:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja.

Hvis de pågældende extensions rent faktisk virker under safe mode forhold kan du uploade dem via ftp til en installations mappe og så inde i installeren henvise til den pågældende mappe (i det felt der er beregnet til det).

Rent teknisk så får filerne ejerskab og grupperettigheder som ftp brugeren og dermed fuld adgang til afvikling (til installation) - modsat hvis filerne uploadea via ftp så har de ikke fuld adgang (som netop er det som safemode gør).

Dog så kan de mere komplekse / avancerede extensions som sagt stadig give problemer og jeg kan kun anbefale at finde en host uden safe mode.

Fra København
Tilmeldt 11. Jun 08
Indlæg ialt: 661
Fra  Signifly ApS Skrevet kl. 23:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey Hoeks.

Hvis du mailer mig relevante extensions vil jeg gerne tage et kig på det. Kan det lade sig gøre, kan jeg løse opgaven for dig på timepris.

mv (snabela) mediatown.dk

Venligst

Michael

Boldrer mig med de kreative wunderkids i Signifly - et Digitalt Bureau i København. Altid en god Amino-pris.

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)