Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Netværk i Århus/Trekantområdet

Side 1 ud af 3 (21 indlæg)
Fra Vejle
Tilmeldt 1. Aug 06
Indlæg ialt: 201
Skrevet kl. 20:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Kender I til netværk blandt selvstændige som os her på Amino i Århus-området eller måske i Trekantområdet?

Jeg er sådan set interesseret i både formelle netværk med egentlig organiserede netværksmøder såvel som mere uformelle, hvor det måske mere handler om at dele en kop kaffe/øl og vende ugens/månedens oplevelser som selvstændig med andre ligestillede Big Smile

Kender I til eksisterende netværk eller er I interesserede i at deltage, hvis jeg prøver at stable noget på benene.

Jeg har selv udgangspunkt fra Vejle, men Århus kan for min skyld gerne være det geografiske udgangspunkt.

Tilmeldt 8. May 07
Indlæg ialt: 4467
Fra  Remy Skrevet kl. 20:21
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg vil også gerne deltage, hvis det bliver til noget. Jeg er fra Fredericia.

Fra Aarhus
Tilmeldt 19. Aug 08
Indlæg ialt: 320
Skrevet kl. 20:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kender ikke til noget netværk lige nu, men det kunne da være fedt at starte et op. Måske med ca. 10-15 medlemmer med forskellig baggrund og indsigt. Så kunne der sikkert komme gang i nogle gode debatter.

Jeg er i hvert fald klar på det.

Se dansk tv fra udlandet via dansk proxy med DanskProxy.com.

Fra Holstebro
Tilmeldt 26. Mar 08
Indlæg ialt: 124
Fra  Last Touch Skrevet kl. 21:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har selv lige meldt mig ind i Dansk Netværk, som blev beskrevet i det seneste nummer af magasinet Iværksætteren. Jeg synes det lyder rigtig spændende og skal til første møde d. 27. januar.

De startede vist i Århus, men har efterhånden afdelinger flere steder i landet (bl.a. Fredericia - Remydk).

Fra Aarhus
Tilmeldt 19. Aug 08
Indlæg ialt: 320
Skrevet kl. 21:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Fedt initiativ. Har selv lige meldt mig til et gratis møde. Så må vi se, hvad det er for noget.

Se dansk tv fra udlandet via dansk proxy med DanskProxy.com.

Tilmeldt 8. May 07
Indlæg ialt: 4467
Fra  Remy Skrevet kl. 21:14
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Det lyder spændende. Jeg tror jeg vil snakke lidt med Uffe og de andre 2 borgmester her i trekantsområdet om lidt støtte til en ny iværksætter forening. Jeg tror jeg har nogle nye vinkler på sådanne en afdeling. Men tak for informationen.

Tilmeldt 8. May 07
Indlæg ialt: 4467
Fra  Remy Skrevet kl. 21:16
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

6.000 kr for et medlemskab!! Du må da være gal mand!

Fra Vejle
Tilmeldt 1. Aug 06
Indlæg ialt: 201
Skrevet kl. 09:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for jeres svar!

 

Last Touch:

Jeg har selv lige meldt mig ind i Dansk Netværk, som blev beskrevet i det seneste nummer af magasinet Iværksætteren. Jeg synes det lyder rigtig spændende og skal til første møde d. 27. januar.

De startede vist i Århus, men har efterhånden afdelinger flere steder i landet (bl.a. Fredericia - Remydk).

Det lyder spændende - det vil jeg kigge nærmere på!

Fra Sabro
Tilmeldt 19. Dec 08
Indlæg ialt: 79
Skrevet kl. 09:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Lyder spændende, denne her tråd skal jeg lige følge lidt med i. Held og lykke til de folk der ellers vil sætte det på benene. Smile

Fra Gram
Tilmeldt 8. Jan 07
Indlæg ialt: 352
Skrevet kl. 09:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Per

 

Måske kunne viden-kompentence.net være interessant, det dækker trekantsområdet - jeg har været til opstartsmøde der, men har så ikke kunnet deltage derefter.

 

Jeg hører gerne hvis du finder noget interessant.

 

mvh

Lillian Pabst

pabst.gpn10.com

Side 1 ud af 3 (21 indlæg)