Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nogen der har virksomhed i Tyskland?

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)
Fra Farum
Tilmeldt 19. Jan 06
Indlæg ialt: 5951
Skrevet kl. 17:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Jørgens ide er jo god nok. Jeg har selv i tidernes morgen købt rigtig meget på Ebay til vores anden virksomhed og det er dyrt i fragt + at mange slet ikke vil sælge til folk udenfor Tyskland.

Skattekonsulenterne.dk Rådgivning til revisorer og advokater   Bent Zimmermann

 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Jo....Bent..var jo også mere interesseret i, hvad det var Jørgen vil importere!

Kunne jo være, at det var nogle frække ting!Stick out tongue

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 18:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Skattekonsulenterne:
Jørgens ide er jo god nok. Jeg har selv i tidernes morgen købt rigtig meget på Ebay til vores anden virksomhed og det er dyrt i fragt + at mange slet ikke vil sælge til folk udenfor Tyskland.

Jeg bruger selv flittigt den italienske del af ebay.it. Der kan gøres rigtig mange gode handler - og selv noget så ueksotisk som garn er det blevet til med ganske god forrentning til følge.  Liquiadzione - jeg elsker det ord.

Henrik

Fra København K
Tilmeldt 22. Aug 06
Indlæg ialt: 3337
Skrevet kl. 20:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Klovn:

Skattekonsulenterne:
Jørgens ide er jo god nok. Jeg har selv i tidernes morgen købt rigtig meget på Ebay til vores anden virksomhed og det er dyrt i fragt + at mange slet ikke vil sælge til folk udenfor Tyskland.

Jeg bruger selv flittigt den italienske del af ebay.it. Der kan gøres rigtig mange gode handler - og selv noget så ueksotisk som garn er det blevet til med ganske god forrentning til følge.  Liquiadzione - jeg elsker det ord.

Henrik

Hvad satan Henrik - er du sådan en rigtig garn-krejler :-)

Det er såmænd bare computerudstyr jeg skal handle mere med (primært) - det danske brugtmarked alene kan desværre ikke mætte mig.

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 21:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Jørgen Olsen:

Hvad satan Henrik - er du sådan en rigtig garn-krejler :-)

Det er såmænd bare computerudstyr jeg skal handle mere med (primært) - det danske brugtmarked alene kan desværre ikke mætte mig.

 

Jørgen,

Som hobby - tidsfordriv er jeg altid i markedet for produkter som jeg sælge dyrere end min indkøbspris.  Jeg lever af turistsæsonen. Om vinteren daytrading, internet, handel mv. Lige nu er jeg kastet mig om gamle vine (ebay) og der er got marked for dette. Her I området bliver jeg kaldt SCONTO (Rabat).

Henrik

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)