Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Vedr. bogen Mærkevarer på internettet

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Aarhus
Tilmeldt 6. Oct 05
Indlæg ialt: 79
Skrevet kl. 01:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Af Martin Lindstrøm og Tim Frank Andersen. Nogen her, der har læst den? Studsede over prisen (560 kr.) og at den ser ud til at være udsolgt alle steder..

Tilmeldt 10. Mar 08
Indlæg ialt: 189
Skrevet kl. 13:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg holder mig fra Martin Lindstrøm efter jeg fandt ud af, at han søger at fremstille sine bøger som resultat af videnskab, men end ikke indsender resultater til peer-review. For mig at se starter han med en løgn, og så er der ikke så meget mere at komme efter.

"Alle klare hoveder gentager siden Bacon, at der ikke er anden virkelig erkendelse end den, der hviler på iagttagne kendsgerninger." Bookmaker guide
Tilmeldt 20. Sep 06
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 00:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kasper,

Jeg lånte den på mit hovedbibliotek (århus). Fik dog ikke læst så meget i den, da jeg kun skulle bruge dele af den til mit studieretningsprojekt.

 

Mvh. Frederik Grønholdt Petersen

Fra Sønderborg
Tilmeldt 26. Dec 05
Indlæg ialt: 441
Fra  Prospeed.dk Skrevet kl. 17:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Kasper S:

Af Martin Lindstrøm og Tim Frank Andersen. Nogen her, der har læst den? Studsede over prisen (560 kr.) og at den ser ud til at være udsolgt alle steder..

Jeg har faktisk bogen stående på hylden, men det er meget længe siden at jeg har læst i den, idet den er helt tilbage fra 1997.

Bogen beskriver Internettets styrke som kommunikationredskab og giver eksempler på, hvordan større firmaer har integreret Internettet i deres markedsføring.
Der står ikke noget om mere tekniske ting som SEO og Google.

Tilmeldt 30. Oct 08
Indlæg ialt: 137
Skrevet kl. 18:22
Hvor mange stjerner giver du? :

elund.dk:

Jeg har faktisk bogen stående på hylden, men det er meget længe siden at jeg har læst i den, idet den er helt tilbage fra 1997.

Bogen beskriver Internettets styrke som kommunikationredskab og giver eksempler på, hvordan større firmaer har integreret Internettet i deres markedsføring.
Der står ikke noget om mere tekniske ting som SEO og Google.

I wonder why.. Stick out tongue

Google: "Founded Menlo Park, California (4 September 1998)" (kilde Wikipedia).

Fra Sønderborg
Tilmeldt 26. Dec 05
Indlæg ialt: 441
Fra  Prospeed.dk Skrevet kl. 18:52
Hvor mange stjerner giver du? :

chrholck:

I wonder why.. Stick out tongue

Google: "Founded Menlo Park, California (4 September 1998)" (kilde Wikipedia).

Du er skarp Yes En bog om Internettet fra 1997 kan selvfølgelig ikke være helt up-to-date Wink

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)