Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvorledes kan man agere på en forsendelse som ikke når frem men returneres

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 15. Nov 07
Indlæg ialt: 19
Skrevet kl. 18:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Som nævnte i ovenstående titel vil jeg gerne vide hvorledes man skal agere når en forsendelse ikke er nået frem til kunden fordi postdk  finder vedkommende "Ubekendt på adressen"

Har vi ret til at beholde gebyret for levering og håndtering? - eller hvorledes?

Fra Aalborg
Tilmeldt 28. Mar 07
Indlæg ialt: 489
Fra  Artik Skrevet kl. 18:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg plejer at kontakte kunden først.

Har tit og ofte fået pakker tilbage med "Ubekendt på adressen" hvor der faktisk er en Post Danmark fejl.

Er dette tilfældet bliver pakken til kunden afsende ASAP, og Post Danmark kommer til at betale fragten.

Er det kundens fejl skal det være en vurderingssag. Din risiko er at kunden synes det er uretfærdigt, og ikke vil handle hos dig igen.

Sender du pakken på trods af kundens stavefejl, vil du sikkert score dig en fremtidig kunde.

Arbejder lige pt. med et velgørenhedsprojekt som hedder The Turtle Poster, hvor jeg forsøger at samle penge ind til de truede havskildpadder.

Tilmeldt 15. Nov 07
Indlæg ialt: 19
Skrevet kl. 19:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Nævner man bare til postdk at kunden faktisk HAR adresse der eller hvorledes får man dem til at betale?

Fra Aalborg
Tilmeldt 28. Mar 07
Indlæg ialt: 489
Fra  Artik Skrevet kl. 19:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Du foretager bare reklamationen online under "Kontakt os" mener jeg det er.

Så tager behandlingstiden nogle gange op til en måned. Men jeg har da endnu ikke haft problemer med at få pengene tilbage.

Arbejder lige pt. med et velgørenhedsprojekt som hedder The Turtle Poster, hvor jeg forsøger at samle penge ind til de truede havskildpadder.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)