Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på ny webshop!

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Fra Tarm
Tilmeldt 6. May 07
Indlæg ialt: 256
Fra  Inmobile ApS Skrevet kl. 16:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej med jer,

Vi er nu klar til at præsentere en ny webshop, som sælger sportsernæringsprodukter til private. Vi vil rigtig gerne have noget feedback på hvad i synes om vores nye webshop. Shoppen findes på følgende link: www.pump-up.dk

Det er hermed blevet muligt at gennemføre ordrer med betalingskort!

Vi glæder os til at høre fra jer.

Med venlig hilsen
Søren Larsen og Christoffer Bering

Tilmeldt 5. Dec 08
Indlæg ialt: 27
Skrevet kl. 16:18
Hvor mange stjerner giver du? :

 måske nogle bruger guides til hvad forskellige krops typer skal benytte til deres træning, en anden ting jeg bemærket var at da jeg trykket køb under siden med alle produkter gik den ind under info også skulle jeg trykke køb igen, fejl i kodning? den skulle putte direkte i kurv på KØB knappen.. også fandt jeg det passende at hvor mange varer man har i sin kurv skulle være med sort skrift, mindre ting.. :) meget fin hjemmeside, held og lykke med butikken!

Fra Århus
Tilmeldt 22. Dec 05
Indlæg ialt: 167
Fra  Illux.dk Skrevet kl. 16:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Fin Shop

Har lige et par hurtige design ting.

Fint at reklamere med fri fragt på alle sider, men billedet af søstjernen er malplaceret. Noget grafisk med en postkasse, brev, fragtbil mm. tror jeg vil virke bedre.

Køb og info knaperne flyver lidt rundt alt efter hvor meget beskrivelse der er til produktet. Jeg syntes at knapperne skal være på linje, så bliver det knap så rodet.

Venlig hilsen Nees - Business Development Engineer Medejer af Illux A/S, Elefantprint.dk og AntHouse Production.

Fra Tarm
Tilmeldt 6. May 07
Indlæg ialt: 256
Fra  Inmobile ApS Skrevet kl. 17:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Tusind tak for jeres feedback.

Gratis-fragt billedet er hermed ændret.

Info og køb-knapperne skal vi lige have kigget på! Det skal helt sikkert ændres!

Vi glæder os til at høre mere feedback fra jer.

Mvh
Søren Larsen og Christoffer Bering

Fra København
Tilmeldt 14. Jan 08
Indlæg ialt: 312
Skrevet kl. 18:33
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Hey,

Lige et par hurtige men kolde fra kassen:

  1. Produkter med lange produktnavne har et problem i Firefox og Chrome. Se dette link i Firefox:
    http://www.pump-up.dk/shop/bbn-maltargo-%2b-244p.html
  2. Jeg mangler en søgefunktion på jeres side.
  3. Beslut jer for om i vil være dus eller Dis med kunden. En blanding af begge dele virker useriøst. Vælger i at være Dis, bør "De" staves med stort D overalt.
  4. Der er kun ét "d" i Grønland.
  5. Under punktet Levering på jeres Vilkår side har der sneget sig et "idet" ind som ikke passer ind i sammenhængen.
  6. Jeg ville lægge hele sitet i roden og ikke i /shop/... men det er nok en smags sag.

Ellers ser det sgu' godt ud :-)

 

Fra Tarm
Tilmeldt 6. May 07
Indlæg ialt: 256
Fra  Inmobile ApS Skrevet kl. 09:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej igen,

Vi har forsøgt at ændre de fejl og mangler I har oplyst os om. Vi fortsætter med at rette fejl indtil alle fejl er rettet 100%! Det har virkelig hjulpet os, at I har givet os så god feedback! Det er svært at se alle de fejl, når vi selv sidder og roder med shoppen hele tiden :)

Har i mere feedback, så ser vi gerne, at I skriver endnu flere kommentarer til denne tråd.

På forhånd tusind tak!

Med venlig hilsen
Søren Larsen og Christoffer Bering

Fra Tarm
Tilmeldt 6. May 07
Indlæg ialt: 256
Fra  Inmobile ApS Skrevet kl. 13:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej igen,


Har I ikke flere forslag til hvordan vi kan forbedre vores webshop? :)



Med venlig hilsen
Søren Larsen og Christoffer Bering

Tilmeldt 17. Mar 08
Indlæg ialt: 200
Skrevet kl. 16:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Det er rigtig pæn og enkel webshop, I har fået strikket sammen. God overskuelighed og fin funktionalitet.

Dog synes jeg ikke, at I har så mange produkter. Der må da findes mange flere, som I kan sælge?

Mvh Morten.

Fra Tarm
Tilmeldt 6. May 07
Indlæg ialt: 256
Fra  Inmobile ApS Skrevet kl. 19:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Morten,

Det er jeg rigtig glad for at høre! Vores mål med shoppen har også været, at det skulle være en meget enkel og simpel shop, som alle kunne betjene!

Ja, der er rigtig mange varer, som vi endnu ikke har i shoppen. Eftersom alle vores produkter er på lager, så vil vi hellere udvide shoppen hen af vejen.

Tusind tak for dit input!

Vi søger kontakt til nogle fitnessinstruktører, og andre med et stor knowhow indenfor sportsernæring... Hvis det er dig eller kender du en, som har disse kompetencer, så send os endelig en mail på info@pump-up.dk. Det er ikke fordi vi ikke har forstand på de produkter vi sælger; problemet ligger i, at vi er en nystartet virksomhed, som gerne vil opbygge et fornuftigt netværk af mennesker, som har kompetencer indenfor dette område. Vi vil sparre, diskutere fremtidsmuligheder og have feedback på vores produkter.

På forhånd mange tak!

Med venlig hilsen
Søren Larsen og Christoffer

Fra Sabro
Tilmeldt 19. Dec 08
Indlæg ialt: 79
Skrevet kl. 20:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Søren

Flot hjemmeside, men synes nu der skulle være en mere afslapped baggrund. (Evt. en gradient.)

Og så skulle teksten gerne lige en enkel størrelse op. Da det vil gøre det lidt tydeligere.

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)