Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvilket mad mangler der i Aalborg?

Side 4 ud af 4 (35 indlæg)
Tilmeldt 1. Dec 09
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 23:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvad hvis man gerne ville være foran med en mexicansk mad fast food restaurent, og franchise Taco Bell til Danmark. Det er en mulighed, som jeg også selv har kigget i, og funderet over. Jeg tror markedet er der.

Fra Aalborg
Tilmeldt 15. Jan 09
Indlæg ialt: 857
Fra  Lejenspand.dk Skrevet kl. 23:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Angående den mexicanske take away.

 

Jeg bestyrede lupe's mexican nede i vingårdsgade (det gamle holles) i de 3 måneder det eksisterede. 

 

Vi omsatte den første måned hver dag for mellem 1800-4000,- Der skulle omsættes for min 3000 om dagen for at betale alle udgifter. 

De sidste 2 måneder var der kun en omsætning på mellem 1200- 1600. Vi startede i starten af sommeren og lukkede i august. 

 

Okay lokationen var ikke den bedste, men der var alligevel en del folk der kom forbi hver dag- de kom bare aldrig ind i butikken. 

 

Vi havde også store problemer med at det var svært at holde maden ordentligt varmt, hvis der skulle laves mere end 2 tortilla's af gangen- de afkøler meget hurtigt. 

Taco's ja inden kunden havde fået betalt var de også kolde. 

 

Jeg skal ikke kunne sige om den havde kunnet fortsætte hvis den lå et andet sted i aalborg, men vingårdsgade kan i hvert fald ikke anbefales til mad. 

 

Vi havde dog en del vegetarer der efterspurgte vegetar mad. 

Men jeg hørte en afstemning i p3 også i sommers hvor der blandt den danske befolkning kun var 2 % af damerne der var vegetar og kun 1% af mændene, så den forretnings model går heller ikke. 

 

Mvh

Jonas 

Tilmeldt 18. Jan 10
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 23:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvad med all you can eat sushi resturanter + kinesisk..

 

det er der god succes med i kbh.

Fra Hong Kong
Tilmeldt 6. May 08
Indlæg ialt: 675
Skrevet kl. 14:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Aalborg Biludlejning:

Jeg bestyrede lupe's mexican nede i vingårdsgade (det gamle holles) i de 3 måneder det eksisterede

Tak for dit indlæg, havde slet ikk opdaget der var kommet en mexicansk fast food der,
helt sikkert jeg ville ha været forbi, syntes også om iden med mexicansk fast food
er sikker på det havde gået anderledes, hvis i havde lagt i en fysisk synlig butik istedet
for en pølsevogn / hus, men det er svært i Aalborg.. som nævnt tidligere er parkering
ikke særlig nem i midt byen

Altid lidt længere fremme..... helt præcist 6 timer ;-)

Fra 9800 Hjørring
Tilmeldt 30. Mar 05
Indlæg ialt: 88
Skrevet kl. 00:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Mht til Taco Bell til Danmark, så har jeg hørt at det skulle være forsøgt, men droppet, da Taco Bell

benyttede genspejslede bøller i deres mad, og dette ikke var godtkendt i DK.

Men det er ikke noget jeg ellers ved noget om ;)

Men der mangler godt nok et sted i Aalborg efter min mening efter Jan lukke Taco House.

 

Side 4 ud af 4 (35 indlæg)