Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Google analytics

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Frederiksberg
Tilmeldt 18. Nov 08
Indlæg ialt: 76
Skrevet kl. 17:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg roder lidt med en blog og kunne godt tænke mig, at den var sat op til Google Analytics.

Jeg får et stykke kode, som jeg skal indsætte - dette har jeg gjort. Jeg prøver så, at gå ind på Google Analytics, men den viser 0 besøgende, til trods for, at jeg netop selv har besøgt min side.

Hvad gør jeg dog forkert?

 

På forhånd tak!

Mvh. Christopher

Tilmeldt 7. Dec 08
Indlæg ialt: 39
Skrevet kl. 20:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Måske er Google Anayltics smart nok til at filtrere dig væk.

Desuden mener jeg der går 24 timer før du begynder at kunne se data.

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 18. Nov 08
Indlæg ialt: 76
Skrevet kl. 20:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Okay - jeg venter og ser! Tak!

Tilmeldt 8. May 07
Indlæg ialt: 4467
Fra  Remy Skrevet kl. 20:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja der skal lige gå en dags tid inden du kan se noget data Smile

Fra Glostrup
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 120
Skrevet kl. 20:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Der er 24 timers forsinkelse på data i Analytics. Du bilver ikke automatisk filreret fra, men det er en god ting at gøre. Gå ind i Profilindstillinger og indtast din egen IP adresse i "Filtre anvendt på profil". Hvis du er i tvivl om din ip adresse, så kan du finde den her.

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 18. Nov 08
Indlæg ialt: 76
Skrevet kl. 23:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak alle sammen! Fantastiske svar!

Et forsinket godt nytår til jer alle! :-)

Fra Brøndbt Strand
Tilmeldt 4. Jun 08
Indlæg ialt: 414
Fra  Kipimo Webjuice.dk Skrevet kl. 20:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Inden du begynder at få data ind kan du også se om Google Analytics kan se din kode. Under "Analytics Settings" kan man se et grønt flueben, hvis Google modtager data.

24-timers reglen skal i øvrigt tages ret seriøst. Jeg har set tilfælde hvor data opdateres skævt, dvs. man kan få forskellige data for samme variabel forskellige steder i systemet, fordi alle dele ikke var opdateret endnu. Helt konkret var omsætningen forskellig på "Overview" og på "Total revenue". Så hav tålmodighed til ikke at bruge data der er mindre end 24 timer gamle.

Det kan i øvrigt tilføjes at ugerapporterne af samme grund først tilføjes mandag aften. Dvs. omkring 21-22 timer efter ugen er slut.

Hilsen Jacob

Partner i digitalbureauet Ambition, samt ejer af webshoppen https://froesnapperen.dk/ 

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)