Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan starter jeg?

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra Tranbjerg J.
Tilmeldt 31. Jan 08
Indlæg ialt: 28
Skrevet kl. 02:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino'er!

Jeg er en ung mand, som gerne vil kaste sig over underholdnings branchen og arrangerer koncerter og events.

Er der nogle der har en anelse om, hvordan man kunne komme igang?

 

På forhånd tak!

Jan

Fra Søborg
Tilmeldt 8. Dec 08
Indlæg ialt: 20
Skrevet kl. 02:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jan

Jeg tror det første skridt ville være at fínde et event der skilder sig ud fra det sædvanlige.. noget der fanger folk. og hvilken alder din målgruppe ligger i.

hvad har du selv at præstere til dette arrangement?? kan du selv stå som DJ eller skal du have Djs med?? du skal have et sted at holde dine fester jo. ergo skal du nok regne med at forhandle dig frem til at få lov. det koster jo.. og der skal være sikkerhedsfolk og sådan, allerførst vil jeg råde dig til at finde en ide. ligesom 90r festen i forum eller sensation- der er ingen grænser for størrelsen hvis du har det rigtige koncept på hånden :D

godt nytår

 

Mvh Emil

Fra Give
Tilmeldt 8. Aug 06
Indlæg ialt: 116
Skrevet kl. 14:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Nu skriver du at du er ung - hvad er ung? Vil du arrangerer på diskoteker og festivaller eller er det halfester som du står for alene? Så skal du huske at udskænkning af alkohol kræver bevilling, som man skal være minimum 25 for at kunne få (23 hvis du er uddannet inden for branchen).

Der er jo mange på markedet, så du skal nok starte med at undersøge hvilke muligheder der er i lokal området, og så ikke sigte for højt hvad angår de første arrangementer.

Inden for den branche er det meget med netværk og referencer, og om ens kunder har haft gode oplevelser med eventsne.

Mvh.

Lasse Hedeby

Fra Århus
Tilmeldt 4. Jan 09
Indlæg ialt: 144
Skrevet kl. 15:05
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person
Fra Tranbjerg J.
Tilmeldt 31. Jan 08
Indlæg ialt: 28
Skrevet kl. 15:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kristian!

 

EN hjemmeside og et logo - ville være godt.. Hvad koster det så ved dig?

 

/Jan

Fra Århus
Tilmeldt 4. Jan 09
Indlæg ialt: 144
Skrevet kl. 20:58
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Nu går jeg ikke ud fra det skal være verdens største site. Normalt starter en hjemmeside ved 1.999,-  men jeg synes du har fat i en fed ide og det lyder spændende, så 2.000,- for det hele?

Tilmeldt 2. Jun 08
Indlæg ialt: 920
Fra  www.usb.dk Skrevet kl. 21:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Janza

Jeg har skrevet til DIg.

Venlig Hilsen

arlo

Tilmeldt 23. Feb 06
Indlæg ialt: 27
Skrevet kl. 21:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jan,

Start med at undersøge markedet og dine konkurrenter. Nu kender jeg ikke selv meget til underholdsningsbranchen, men har selv benyttet Xcluzive Entertainment ved flere lejligheder og de er så vidt jeg ved nogle af de bedste i DK. Du kan eventuelt prøve at kigge dem lidt efter i sømmene.

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)