Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ønsker du flere kunder?

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 14. Feb 07
Indlæg ialt: 112
Skrevet kl. 16:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Mød og udnyt professionelle sælgeres viden og kundskaber.
Netværket Formel 1 i Salg er netværks-sælgere. Vi gør, som vi prædiker.
Her på siden vil du finde eksempler på, hvad vi har gjort for virksomheder. Vi arbejder med salg i egne og andres virksomheder.

”Hvis jeg vidste for 10 år siden, hvad jeg ved i dag, ville jeg have gjort tingene anderledes”

Man støder ofte på ovenstående udsagn. Viden om fremtiden kan styre adfærd og handlinger. Man ved som bekendt ikke noget om fremtiden, men man kan udnytte andres viden og erfaringer og på den måde være bedre klædt på til at møde morgendagens udfordringer.
Formel 1 i Salg handler præcis om det faktum – brug dit netværk og få flere og bedre ordrer på kortere tid.
Få de bedste værktøjer, modtag den bedste sparring, bliv en ørn til telefonkanvas og frem for alt, udnyt Danmarks bedste netværk for sælgere.
Formel 1 i Salg er 10 x koncentrerede kursus aftner. Hver kursusdag er sprængfyldt med råd og sparring. Hver gang møder du andre professionelle sælgere.
Du kan selv bestemme, hvor hurtigt du vil gå frem. Kurset kører kontinuerligt i 10 uger, så du kan tage modul 1 til 3 efter hinanden, holde pause, tage modul 4- 6, holde pause igen osv.

Steffen Kirkegaard Pass on media Viral markedsføring viral reklame Film på internet

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)